שיווק ופרסום

התחדשות עירונית בגוש דן: עשרות דירות חדשות בדרך

חברת הבנייה "גרופית" משיקה את פרויקט ההתחדשות העירונית החדש אשר ממוקם בגבול רמת גן – בני ברק. במסגרת הפרויקט, ייהרסו 11 דירות וייבנו במקומן 33 דירות חדשות

מערכת ice |  1
נדל"ן בארץ (צילום shutterstock, vecteezy)
חברת הבנייה "גרופית" מודיעה על פרויקט התחדשות עירונית חדש אשר ממוקם בגבול רמת גן -בני ברק.  במסגרת הפרויקט, ייהרסו 11 דירות וותיקות וייבנו במקומן 33 דירות חדשות.
5 שנים לאחר שסיימה את בניית פרויקט "מולכו" ברמת גן גבול בני ברק, חברת הבנייה "גרופית" משווקת  פרויקט התחדשות עירונית נוסף בבניין הסמוך. על פי חברת הבנייה, במקום 11 הדירות הקיימות, צפוי להיבנות בניין בוטיק אשר יכלול 33 דירות. בימים אלה, צפוי הפרויקט לקבל אישור בנייה מהעירייה.
על פי תכנון פרויקט ההתחדשות של חברת "גרופית", ייבנה בניין בן תשע קומות, אשר יכלול קומת קרקע ושמונה קומות נוספות.  מלבד זאת, מציינת החברה כי שטח הדירות הינו 105 מ"ר ומחירי הדירות יתחילו מ-3.244 מיליון שקלים. מלבד זאת, חברת הבנייה הצליחה למכור שלושה פנטהאוזים בגדלים שונים.
על פי חברת הבנייה "גרופית" כי קהל היעד של פרויקט ההתחדשות היוקרתי, הם בעלי מקצועות חופשיים מהמגזר החרדי, בעיקר משפרי דיור מבני ברק, אשר נמצאים בשנות השלושים לחייהם, שזו אינה דירתם הראשונה. 
סמנכ"ל הביצוע של חברת הבנייה "גרופית" חזי סולומון, התייחס לפרויקט ההתחדשות המדובר ואמר: "הדיירים נהנים מכל העולמות: מצד אחד, מגורים ברמת גן, מצד שני, קירבה לקהילה בבני ברק, ולשירותים של הקהילה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מרחב מוגן דירתי חובה
    אהרון 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כותבים ו כותבים ו שופכים דיו על ה נייר ה פינוי בינוי הוא קורח ה מציאות לפי ה מציאות ה ביטחונית ה מרחב ה מוגן ה ה דירתי חובה ו לא מותרות מדובר ב חיי אדם ש כנראה לא כל כך חשובים ל כולם
    סגור