נדל"ן ותשתיות

גרופית זכתה במכרז לבניית 205 יחידות דיור בפ"ת

205 יחידות דיור חדשות יבנו בשכונת סירקין בפתח תקווה בעקבות זכייתה של חברת גרופית במכרז של רמ"י. החברה תשלם עבור הזכייה במכרז כ-88 מיליון שקל
מערכת ice | 
עמיר רחלבסקי (צילום רפי קורן)
חברת גרופית מדווחת כי זכתה במכרז רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) במסגרת מחיר מטרה לבניית 205 יחידות דיור בשכונת סירקין בפתח תקווה. על פי המכרז, החברה תבנה 205 יחידות דיור כאשר 164 מהן ישווקו במסגרת מחיר מטרה ו-41 בשוק החופשי. החברה תשלם עבור הזכייה במכרז הכולל מתחם של 1900 מ"ר של שטחי מסחר כ-88 מיליון שקל ובתוספת דמי פיתוח של כ-23 מיליון שקל.
התב"ע הכוללת לשכונה כוללת 2,440 דונם בתחום מחנה סירקין והשטח ממערב לו, עד לשכונות יוספטל וקריית אלון. לאחר השלמת השכונה היא תכלול 8500 יחידות דיור וכ-300 אלף מ"ר של מסחר ותעסוקה. כן תכלול מוסדות ציבור, בתי ספר, פארק עירוני הכולל שטחי ספורט, פארק לאורך נחל שילה ועוד, בתכנון המקנה עדיפות להולכי רגל ורוכבי אופניים. בשכונה תוקם תשתית למערכת פניאומטית של פינוי אשפה בדומה לשכונות מתקדמות.

עמיר רחלבסקי, מנכ"ל ובעלי חברת גרופית בירך: "אנו מסכמים שבוע מוצלח עם שתי זכיות במכרזי רמ"י, ביבנה ובפתח תקווה. פתח תקווה היא יעד אסטרטגי עבורנו – עיר אטרקטיבית שעתידה להתפתח רבות בשנים הקרובות. העיר דוחפת ומקדמת התחדשות עירונית, לצד עתודות קרקע המאפשרות בנייה חדשה. פעילות הרכבת הקלה תגביר את הנגישות לעיר ותחזק אותה כאופציה חזקה של תעסוקה, דבר שימשוך לעיר אוכלוסיות חדשות וחזקות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה