שיווק ופרסום

"אלדר שיווק" חוגגת: מקום ראשון בדירוג BDICODE

 "אלדר שיווק" הודיעה על היבחרותה במקום הראשון בדירוג BDICODE כחברה המובילה בעולם שיווק הנדל"ן בישראל. רוני כהן, שותף מנכ"ל "אלדר שיווק": "אנו שמחים על דירוגנו כחברה המובילה בתחום שיווק הנדל"ן בישראל ונרגשים לציין שנה עשירית בראש הרשימה"
מערכת ice | 
רוני כהן מנכ"ל אלדר שיווק (צילום אלדר שיווק)

היום (רביעי), חשפה חברת שיווק הנדל"ן "אלדר שיווק", כי נבחרה על ידי אתר דירוג החברות BDICODE כחברה המובילה ביותר בתחום שיווק הנדל"ן בישראל. כאמור, זו הפעם העשירית ברציפות, אשר נבחרת "אלדר שיווק" במקום הראשון בדירוג BDICODE.

רוני כהן, שותף מנכ"ל "אלדר שיווק" התייחס לבשורה המשמחת: "אנו שמחים על דירוגנו כחברה המובילה בתחום שיווק הנדל"ן בישראל ונרגשים לציין שנה עשירית בראש הרשימה. זאת זכות גדולה ללוות ולהעניק שירותים לחברות היזמיות הבונות את ישראל ונותנות באלדר אמון רב שנה אחר שנה".
 



כידוע, מלחמת "חרבות ברזל" השפיעה באופן משמעותי על חברות וגופים רבים בישראל. שותף מנכ"ל "אלדר שיווק", רוני כהן, חשף כי החברה נאלצה להתמודד עם אתגרי המלחמה הנוכחית: "המלחמה שנכפתה על המדינה, אילצה אותנו להתמודד עם הצורך של היזמים במכירת הדירות מחד ובצורך של רוכשי הדירות למציאת פתרונות מימון לרכישת דירות מאידך, מה שהוביל אותנו לפיתוח היכולות בתחום יעוץ המשכנתאות באמצעות חברת "אלדר משכנתאות", חברה אחות לאלדר שיווק שתומכת ומעניקה שירותים ללקוחות המעוניינים בכך".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה