שיווק ופרסום
ב-am:pm לא מזיזים את שעון החורף: זו הסיבה למהלך
הרשת הבהירה כי מבחינתה "אי אפשר להכריז על חילופי עונות לפני שהתינוקות, הילדים, הקשישים, הנשים והגברים שנחטפו על ידי מחבלי החמאס – ישובו למשפחותיהם. שעון העצר הלאומי סופר כל דקה שעוברת והחטופים לא בבית ואנחנו לא נעבור ל'זמן אחר' עד לשובם בשלום"
הרשת הבהירה כי מבחינתה "אי אפשר להכריז על חילופי עונות לפני שהתינוקות, הילדים, הקשישים, הנשים והגברים שנחטפו על ידי מחבלי החמאס – ישובו למשפחותיהם. באלפי בתים בישראל הזמן עצר מלכת בשבת השחורה של ה-7 באוקטובר ומאז הוא מתקתק בהלמות כאב נוראיות. שעון העצר הלאומי סופר כל דקה שעוברת והחטופים לא בבית ואנחנו לא נעבור ל'זמן אחר' עד לשובם בשלום".
כל השעונים הדיגיטליים בחזית הסניפים לא יוזזו שעה אחורה כחלק מהמסר ״לא מזיזים שעון עד שכולם חוזרים הביתה בשלום״. במקביל, כחלק מעצירת החורף, במסגרת המהלך שמבצעת אמפמ באמצעות משרד הפרסום מנצ׳, רווחי הרשת ממכירות קרטיבים, המזוהים כל כך עם עונת הקיץ, יועברו למטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים.
נטלי מורדי, מנהלת השיווק של am:pm בישראל מסרה: ״כחלק מהמאמצים לסייע במאבק להחזרת החטופים החלטנו להשתמש בשעון הבולט המוצב בחזית הסניפים שלנו ולא נזיז אותו אחורה לשעון החורף עד שכל החטופים יוחזרו הביתה בשלום״.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה