קריירה ולימודים

בלגן ב-am:pm: קרב הגרסאות בין הלקוחות לרשת נגד המוכרים

בפוסט כתבה לקוחה לכאורה: "לפני כשעה הייתה אזעקה בתל אביב, אני ובן זוגי רצנו לסניף am:pm שנמצא ברחוב בן יהודה 61 על מנת להיכנס למרחב מוגן. המוכרות הערביות שהיו בסניף נעלו את הדלתות וסימנו שלא ניתן להיכנס". אלא שברשת הכחישו, צירפו סרטון ואותה מתלוננת הסירה את הפוסט. קרה או לא?
מערכת ice |  1
סניף am pm (צילום יחצ am pm)
פוסט שמתפוצץ ברשתות החברתיות בשעות האחרונות מביא טענה של אליסה אהרונוביץ' שלדבריה בסניף am:pm ברחוב בן יהודה בתל אביב היא ובן זוגה סורבו להכנס אמש (שבת) בזמן האזעקות שנשמעו.
הסיפור הוא די בערבון מוגבל, כאשר הפוסט נמחק וברשת חנויות הנוחות דחו מיד את הטענות, ואף צירפו סרטון כדי להוכיח שלא היה כל דבר. בפוסט כתבה אהרונוביץ': "לפני כשעה הייתה אזעקה בתל אביב, אני ובן זוגי רצנו לסניף am:pm שנמצא ברחוב בן יהודה 61 על מנת להיכנס למרחב מוגן. המוכרות הערביות שהיו בסניף נעלו את הדלתות וסימנו שלא ניתן להיכנס".

עוד היא טענה: "אחרי האזעקה חזרנו לשאול למה לא הכניסו אותנו והן אמרו שיש הנחיה מלמעלה לא להכניס בזמן האזעקה. התקשרנו לשירות לקוחות של הרשת ואמרו שבשום פנים ואופן אין הנחיה כזאת. מפרסמת פה בשביל שכולם ידעו לא לקנות בסניף שתומך בטרור (מציינת שהתקשרנו גם לעירייה וגם למשטרה ושניהם זרקו אחריות)".
 

סרטון מצלמת האבטחה שפרסמה AM:PM
לישראל היום היא סיפרה: "אני ועמית, בן זוגי טיילנו ברחבי העיר ולפתע היתה אזעקה. רצנו לחפש מרחב, על מנת להתגונן. בקרבת מקום ממוקם הסניף של AM:PM והחלטנו לרוץ לשם. הדלת היתה נעולה והמוכרת סימנה לנו עם היד שהדלת נעולה. מצאנו מקלט בבניין ליד ואחרי האזעקה חזרנו לשם על מנת לשאול אותה למה היא לא נתנה לנו להיכנס. היא אמרה שהיא קיבלה הנחיה לא להכניס לסניף ולא הגבנו והמשכנו ללכת. לאחר מכן החלטנו לחזור ולהתעמת על התשובה הזו״
מ-am:pm נמסר: "אנו דוחים את ההאשמות חסרות השחר ומזהירים מפני עידוד הסתה. העצבים של כולם מתוחים אבל העובדים - כפי שניכר מהסרטון המצורף נהגו בדיוק ע"פ הנחיות פיקוד העורף. מייד עם הישמע האזעקה הם סגרו את הדלתות והכווינו את הלקוחות שהיו בחנות למרחב המוגן. הסרטון מוכיח כי בעת סגירת הדלתות לא היו לקוחות מול הכניסה. יצויין שהקפדה זו על נהלים הצילה חיים!!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כותרת מסכנת חיים רק בשביל הקליקים??? אין אחריות ? בושה
    חסרי אחריות 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם יודעים שזה לא נכון. יש לכם סרטון אבל מה זה חשוב. העיקר שיקליקו. אז ירצחו אותה ויהיה לנו עוד אייטם. תתביישו
    סגור