שיווק ופרסום

עופר שכטר בקמפיין מטלטל: "אסור להעלים עין מסיפורי הזוועה"

השחקן בקמפיין אישי: "יוצאים בקמפיין להעלאת המודעות לאירועים האחרונים בישראל, ואנחנו זקוקים לעזרתכם, עיצוב החולצה המצורפת מייצג את ההתכתבות בין דריה לאמה, ואת השיחה האחרונה עם אב ילדיה, בתרגום לאנגלית. אנו מבקשים מכל מי שיכול ללבוש את החולצה הזו במהלך ראיונות, מחאות, או ביצירת סרטונים כדי שכל העולם ידע"
מערכת ice | 
עופר שכטר נפרד מרוקדים עם כוכבים (צילום ויקיפדיה, מסך קשת 12)
ב-7 באוקטובר, בשעה 8:24 בבוקר, הגיעה הודעה בטלפון של רעות קרפ, אמא מקיבוץ רעים, שטלטלה את עולמה. זו הייתה הודעה שנשלחה מהטלפון של בעלה לשעבר, דביר קארפ, עופר שכטר העלה מסר באנגלית למאות אלפי עוקביו ופירט את המילים שנכתבו בשיחה הזו.
"אמא, זאת דריה. אבא נרצח. הצילו!", ילדיה של רעות, דריה בת ה-10 ולביא בן ה-8 וחצי, היו עדים לרצח האכזרי של אביהם ובת זוגו, בדם קר, בזמן שניסו באומץ להגן על ילדיהם מפני המחבלים מפני החמאס. במשך שלוש שעות מייסרות, רעות נשארה על הקו עם ילדיה, כשהיא סיפקה תמיכה רגשית, ניסתה להרגיע את פחדיהם, ונשמה איתם. "דריה לחשה לי שהיא יכולה לשמוע עוד מחבלים בבית, שהיא מפחדת לזוז", מספרת האם, "והרגעתי אותה, נשמתי איתה, והדרכתי אותה לשתוק בזמן שהיא נשארה על ידי הגופות חסרות החיים, המומה מהזירה המבעיתה ומהסיטואציה".

עוד הוא כתב: "לשמחתי המחבלים לא פגעו בילדים, הסיפור המחריד הזה הוא רק אחד מיני רבים. ישראל והעם היהודי סובלים ימים מלאי טרור וכאב. אסור לעולם להעלים עין מסיפורי הזוועה האלה או מפשעי המלחמה שביצע ארגון חמאס הרצחני. חייבים לוודא שכל בית ברחבי העולם ידע מה עובר על ילדי ישראל והוריהם. אנחנו יוצאים בקמפיין להעלאת המודעות לאירועים האחרונים בישראל, ואנחנו זקוקים לעזרתכם".
לסיום הוסיף: "עיצוב החולצה המצורפת מייצג את ההתכתבות בין דריה לאמה, ואת השיחה האחרונה עם אב ילדיה, בתרגום לאנגלית. אנו מבקשים מכל מי שיכול ללבוש את החולצה הזו במהלך ראיונות, מחאות, או בעת יצירת סרטונים כדי שכל העולם ידע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה