תקשורת ומדיה

אלמוג בוקר מזועזע: מדוע תושבי קיבוץ רעים לא זכאים לפיצוי?

כתב חדשות 13, אלמוג בוקר, במתקפה חריפה נגד האוצר, לאחר שמתברר כי תושבי קיבוץ רעים לא ייכנסו לתוכנית השיקום של הממשלה: "בארי תקבל פיצוי באופן מיידי, רעים תחכה למרות שהקיבוץ איבד חמישה חברים בקרב מול המחבלים. ניר עוז כן, ישע, אולי בהמשך. למה? הם מעבר לטווח של ה-4 קילומטרים מהרצועה. תעבירו כסף לכל ישובי העוטף, אחרת לא יהיה את מי להחזיר לכאן!"
תום נחום | 
אלמוג בוקר (צילום מסך חדשות 13)
מלחמת חרבות ברזל נכנסה ליומה ה-19, כאשר כתב חדשות 13אלמוג בוקר, יצא שוב למתקפה נגד משרד האוצר ותוכנית הפיצויים לנפגעי ומפוני עוטף עזה, תוך שהוא פונה לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' בבקשה לסייע ולכלול בתוכנית פינוי הישובים את קיבוץ רעים, שספג אבדות קשות וכואבות במיוחד במתקפת הטרור הרצחנית של חמאס.
בוקר כתב כך בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COMׂ) שלו: "ריח המוות בקיבוץ רעים עוד באוויר. בכל פינה. בתי החברים הרוסים, כמה מהם שרופים, הדם עוד על המדרכות - אבל הם לא יזכו בינתיים להיכנס לתוכנית השיקום של הממשלה. אולי בהמשך. עכשיו סלקציה. חמישה חברים איבד הקיבוץ הזה בקרב מול המחבלים, קרב גבורה. אסף פבר ז"ל נלחם במחבלים עם גרזן, דביר קרפ וסתיו דהן בידיים. ורדה הרמתי אישה אצילה והנער עמית גבאי נרצחו במיטתם. אבל למנהלת הצקונה שהוקמה על ידי הממשלה יש חוקים משלה: בארי תקבל פיצוי באופן מיידי, רעים תחכה. ניר עוז כן, ישע, אולי בהמשך. למה? הם מעבר לטווח של ה-4 קילומטרים מהרצועה".
"ממשלת ישראל עוד תקועה ביום שישי ה-6.10 ולא הבינה שאת הגבול קבע חמאס מחדש בשבת השחורה. המחבלים הנאצים של חמאס לא עצרו אחרי 4 קילומטרים וגם לא אחרי 7 ואם לא החברים הגיבורים מרעים שהגנו בגופם על הבית, הם כנראה היו מגיעים גם לאשקלון, אשדוד ואולי לגוש דן. אז תעצרו עכשיו הכל! בלי סלקציה, בלי בירוקרטיה, בלי מקדמות ובלי יחסי ציבור עלובים תחת הכותרת ״מינהלת התקומה החלה לעבוד״ - תעבירו כסף לכל יישובי העוטף. תשקמו את כל היישובים שהיו תחת המתקפה הרצחנית באשכול, שדות נגב, שער הנגב וחוף אשקלון, אחרת לא יהיה את מי להחזיר לכאן!".
 
זאת לאחר שרק לפני יומיים בוקר התייחס למחדל שמונע פיצויים מתושבי מושב שדה ניצן, שלמרות שספג מכה קשה במתקפת הטרור הרצחנית של חמאס נשאר מחוץ לתוכנית המענקים והסיוע הכלכלי - בגלל 200 מטר בלבד.

בוקר כתב כך בחשבון הטוויטר (X.COM) שלו, תוך שהוא מתייג את שר האוצר סמוטריץ': "במושב שדה ניצן, ברחוב אחד, נרצח תושב אחד ונחטפו 4! אבל המשפחות שלהם לא מוכרות עוטף עזה. למה? בגלל 200 מטר! אנסה להסביר, את מה שאנחנו צועקים כבר שנים ואף אחד לא מתייחס: יש 7 יישובים באשכול (המועצה שסופגת הכי הרבה) שלא מוכרים על ידי המדינה ולא זוכים לקבל את מה שמגיע לכל יישוב בעוטף וזאת בשל העובדה שההחלטה על פינוי היישובים היא עד 7 ק"מ והיישובים האלה הם במרחק של 7 ק"מ ו-200 מטרים. המשמעות: הם צריכים לדאוג לעצמם. שנים שהם שומעים הכי הרבה צבע אדום וחוטפים פגיעות ישירות, ואף אחד לא התייחס אליהם. עכשיו הם שילמו את המחיר הכבד ביותר ואף אחד לא מתייחס. תעצרו הכל ותכירו בהם!".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה