שיווק ופרסום

משלחת הג'וינט למרוקו במחווה מרגשת לכבוד ראש השנה

משלחת ארגון הג'וינט במרוקו, יצאה לחלק דבש וחבילות מזון למשפחות היהודיות שנפגעו ברעש האדמה שהתרחש במדינה
מערכת ice | 
רעידת אדמה במרוקו (צילום יוטיוב/ ABC News)
במסגרת הסיוע של ארגון הג'וינט - הארגון ההומניטארי היהודי הגדול בעולם, לנפגעי רעש האדמה במרוקו, ביקרו נציגי הארגון בבתיהם של משפחות יהודיות במרקש וחילקו דבש וחבילות מזון לחג לקראת ראש השנה. 
הג׳וינט פועל דרך קבע במרוקו ונערך עתה להעניק סיוע חירום בשיתוף עם הקהילה היהודית במדינה, כולל מזון, תרופות, מחסה זמני ותמיכה רפואית, פינוי ועוד. סיוע החירום של הג׳וינט בעת אסון מוענק לכלל הנפגעים, בין אם מתוך הקהילה היהודית ובין אם מכלל האוכלוסייה.
משלחת החירום של הג'וינט כוללת מומחים של הארגון לטיפול באסונות. המשלחת צברה ניסיון רב שנצבר לאורך השנים באסונות שונים כולל רעידת האדמה שהתרחשה בפברואר האחרון בטורקיה.
ישראל שרלי סבאג, מנהל הג׳וינט במרוקו: "הפעילות שלנו, בשותפות עם מועצת הקהילות היהודיות של מרוקו, כוללת הקמת נקודות סיוע הומניטארי, בהן יוכלו כלל הנפגעים מרעש האדמה הנורא לקבל מזון, ביגוד, שמיכות וצרכים נוספים.
לקראת ראש השנה, יחד עם קהילת מרקש, ביקרנו גם בבתים של משפחות יהודיות שאנו נמצאים איתן בקשר כבר מספר שנים וחילקנו חבילות לחג, ובהן גם דבש על מנת לאפשר בתוך המציאות הקשה להרגיש את רוח ושמחת החג."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה