שיווק ופרסום

מה עושה עדן בן זקן עם בעלה שוקי ברחובות מדריד?

הזמרת המצליחה עדן בן זקן נבחרה להיות הפרזנטורית הרשמית של ויזה בקמפיין המוקדש ל-100 שנה לדיסני ולאחר שהצטלמה בחודש שעבר בלונדון, הגיעה יחד עם בעלה שוקי למדריד
מערכת ice | 
עדן בן זקן ובעלה שוקי (צילום יח"צ)

הזמרת המצליחה עדן בן זקן אשר נבחרה להיות הפרזנטורית הרשמית של חברת ויזה בקמפיין המוקדש ל-100 שנה לדיסני, הגיע יחד עם בעלה שוקי למדריד. לאחר שבחודש שעבר הצטלמה לקמפיין בלונדון. יחד איתה מככבים בקמפיין גם המשפיענית והמנחה שלמור שטרוצמן ויוצר התוכן אלכס שולץ.

השלושה מפתיעים ישראלים במוקדי התיירות במדריד ומי שמצליח לענות נכון על שאלון טריוויה קצר זוכה בפרסים קסומים{לרבות כרטיסים להצגות, פריטים במהדורה מוגבלת ושאר מוצרים מיוחדים}. מדובר בפעם הראשונה שבויזה בוחרים בפרזנטור ישראלי.

הקמפיין המדובר הינו שיתוף פעולה בין וולט דיסני אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ומובילת התשלומים הדיגיטליים ויזה, אשר חוברות יחדיו לקמפיין שכולל מגוון פעילויות המציינות את חגיגות ה-100 שנים לדיסני. זו הפעם הראשונה שויזה עושה פעילות שיווקית עם פרזנטור בישראל, מי שמנהלת את השיווק של החברה בארץ היא נגה גור אריה. כזכור, בחודש שעבר התארחה עדן בן זקן בהופעתה בישראל של כריסטינה אגילרה. השתיים ביצעו יחד את שירה האהוב של כריסטינה Hurt, אותו ביצעה בן זקן באודישן המפורסם שלה באקס פקטור.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה