שיווק ופרסום

עומר אדם ויעל שלביה לוהטים בקמפיין חדש: צפו

לקראת השקת קולקציית סתיו-חורף למותג קאטליה, עומר אדם ויעל שלביה מככבים בקמפיין החדש של המותג. הצילומים התקיימו במלון יוקרה בתל־אביב, ובהם אדם ושלביה נראים צמודים מתמיד
מערכת ice |  3
יעל שלביה ועומר אדם לקאטליה (צילום שי פרנקו)
לפני פחות מחודש יעל שלביה ועומר אדם נתפסו יחד במהלך צילומי הקמפיין החדש למותג המשקפיים קאטליה, וכעת התמונות הראשונות והקולקציה של 2023-24 נחשפת. הליין נמכר בלעדית ברשת אופטיקנה, והוא יכלול כ-25 דגמים חדשים של משקפי שמש וראייה.
הקולקציה החדשה שהזוג הנוצץ מדגמן עוצבה על ידי גלוריה בבאי, טרנדולוגית ומעצבת רשת אופטיקנה, בהשראת קשת  הרגשות באופן שבו כל דגם מאפיין רגש אחר דוגמת אושר, תקווה, גאווה, אצילות ועוד. כל דגם קיבל את שמו בשפה הלטינית. הקולקציה משלבת גזרות קטנות ומהודקות, בעלות מוטות מתעגלים ומביאה לידי ביטוי את הטרנד המינימליסטי.
לצידן משקפיים בעלות מסגרות בסגנון וינטג' עם עדשות בהירות וגדולות יותר המביאות את טרנד האובר סייז ואבולוציות שונות של מסכות שעתידים לחזור אלינו בעונה הקרובה. הצבעים הבולטים בקולקציה הם צבעים עמוקים וחורפיים כמו אפור, בז', ירוק, שחור וסגול כהה. 
בצילומי הקמפיין לקולקציית הסתיו-חורף שצילם שי פרנקו משתתפים כאמור הפרזנטורים של המותג, בני הזוג עומר אדם ויעל שלביה. הצילומים התקיימו במלון בוטיק במרכז תל־אביב באווירה אורבנית ובשילוב נגיעות רטרו ולוק רומנטי. מוצרי המותג נמכרים בבלעדיות ברשת אופטיקנה ובמחיר אחיד של 299 שקל למשקפי שמש ו-399 שקל למשקפי ראייה. המחיר כולל גם עדשות וכמובן בדיקת אופטומטריסט.

עומר אדם ויעל שלביה. צילום: שי פרנקו
גלוריה בבאי, טרנדולוגית ומעצבת רשת אופטיקנה והמותג קאטליה, מסרה: "מותג המשקפיים קאטליה מיועד לשוחרי אופנה בעלי אישיות מגוונת. המותג חדר במהירות שיא לשוק הישראלי ונהיה מותג מוביל בקרב קהל צעיר, ללא קשר לגיל הכרונולוגי, קהל אופנתי, אנשים שמבלים ושומרים על החופש שלהם כדרך חיים. קאטליה מוכיח כי יוקרה אמיתית אינה מוגדרת רק על ידי תגי מחיר, אלא על ידי הביטחון והשמחה הנובעים מלבישת משהו שגורם לאדם להרגיש מיוחד".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    משקפיים של ערסים והציצי בורח לה ... (ל"ת)
    יעל 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 2.
    למען הציבור
    תומי 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פושעת איפה הצניעות
    סגור
  • 1.
    אוהבת את יעל אבל
    יעל 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צנוע , עומר אדם לא צריך לרצות שכך יראו את אישתו לעתיד , שחמוקיה יהיו נחלת כל עם ישראל, הם אמורים להיות מאמינים בבורא עולם , יוצר צניעות , יש להם מספיק כסף , למה ככה בייש עצמם
    סגור