שיווק ופרסום
הכי יפה: היוזמה המרגשת של מותג הטיפוח
מותג הטיפוח Dove חרט על דגלו לקדם מסרים של דימוי גוף חיובי ומכליל. תפיסת העולם של המותג היא כי יופי צריך להיות מקור לביטחון וכי המותג יכול לעזור לנשים בכל מקום לאהוב את המראה שלהן ולהרגיש בטוחות בעצמן. במהלך השנים, Dove התפרסם בזכות פעילות עקבית וארוכת טווח בזירות תקשורתיות וחברתיות, השמה במרכז יופי אמיתי – נשים בכל המידות, הצבעים, התפיסה המגדרית ועוד.
ביום האישה האחרון, מותג Dove הוביל מהלך שיווקי במסגרתו 10% מכלל מכירות המותג ברשת "סופר פארם" הועברו לעמותת "שוות". המשך המהלך הינו בקיום סמינר קיץ משותף בשם "בעד עצמי" שהתקיים השבוע במתחם שרונה HUB בתל אביב. בסמינר השתתפו כ-50 נערות מכל רחבי הארץ, העולות לכיתות ז'-ט', והועברו סדנאות והכשרות למתן כלים והשראה בעולמות התוכן המשותפים - פיתוח מנהיגות צעירה תוך דגש על תפיסות של דימוי גוף חיובי. מעבר לפאנלים השונים, שמעו הנערות ריאיון מרתק של העיתונאית אפרת וכטל עם כוכבת הרשת שירלי לוי, ששיתפה על האתגרים האישיים איתם התמודדה כמי שהחלה כנערה לצבור הכרה ברשתות החברתיות.
עוד ב-
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה