שיווק ופרסום

הכי יפה: היוזמה המרגשת של מותג הטיפוח

Dove חבר לעמותת "שוות" שמטרתה לסייע לנערות לחזק את תחושת הערך העצמי והוביל מהלך שיווקי במסגרתו עשירית מכלל המכירות מועמדות לארגון לטובת סמינר קיץ שהשתתפו בו 50 בנות צעירות
מערכת ice | 
סמינר DOVE להעצמה נשית (צילום איציק בירן)

מותג הטיפוח Dove חרט על דגלו לקדם מסרים של דימוי גוף חיובי ומכליל. תפיסת העולם של המותג היא כי יופי צריך להיות מקור לביטחון וכי המותג יכול לעזור לנשים בכל מקום לאהוב את המראה שלהן ולהרגיש בטוחות בעצמן. במהלך השנים, Dove התפרסם בזכות פעילות עקבית וארוכת טווח בזירות תקשורתיות וחברתיות, השמה במרכז יופי אמיתי – נשים בכל המידות, הצבעים, התפיסה המגדרית ועוד.

כחלק מאותה תפיסה, חבר השנה Dove לעמותת "שוות" – אשר הוקמה במטרה לאפשר לנערות לחזק את תחושת הערך העצמי שלהן ולתת להן כלים שיאפשרו להן לממש את שאיפותיהן. העמותה מפעילות תוכניות בפריסה ארצית המסייעות לנערות לפתח הערכה עצמית חיובית לטווח הרחוק, דרך התנסות מוקדמת בהצבת מטרות, משוב עצמי אפקטיבי והיכרות עם נשים מעוררות השראה.
 


ביום האישה האחרון, מותג  Dove  הוביל מהלך שיווקי במסגרתו 10% מכלל מכירות המותג ברשת "סופר פארם" הועברו לעמותת "שוות". המשך המהלך הינו בקיום סמינר קיץ משותף בשם "בעד עצמי" שהתקיים השבוע במתחם שרונה HUB בתל אביב. בסמינר השתתפו כ-50 נערות מכל רחבי הארץ, העולות לכיתות ז'-ט', והועברו סדנאות והכשרות למתן כלים והשראה בעולמות התוכן המשותפים - פיתוח מנהיגות צעירה תוך דגש על תפיסות של דימוי גוף חיובי. מעבר לפאנלים השונים, שמעו הנערות ריאיון מרתק של העיתונאית אפרת וכטל עם כוכבת הרשת שירלי לוי, ששיתפה על האתגרים האישיים איתם התמודדה כמי שהחלה כנערה לצבור הכרה ברשתות החברתיות.

"החיבור של DOVE לעמותת "שוות" הוא טבעי ונכון", אומרת נגה בנר סוארי, סמנכ"לית השיווק של תחומי הדגנים וטיפוח אישי וביתי יוניליוור. "בעוד שהמותג שם דגש על הקניית דימוי גוף חיובי ותפיסת יופי רחבה ומכלילה, העמותה עוזרת לנערות לפתח מנהיגות ולגלות בעצמן עוצמות חדשות – כך שביחד הם משלימים אחד את השני וגורמים בפועל לשינוי חיובי".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה