ויראלי

זוועה: השתמשה במגבונים לחים - ואז קרה הדבר הבא

גולשת סיפרה בעמוד הפייסבוק כי לאחר שימוש במגבונים של חברת לייף, החלו להופיע סימנים קשים על עורה. תוך זמן קצר החלו להצטבר עדויות שהציפו את הרשת במקרים דומים. אלא שהחברה מיהרה להתנער מאחריות: "הבדיקה במעבדה יצאה תקינה"
מערכת ice | 
מגבונים לחים (צילום shutterstock)
בחום הקיץ הישראלי נראה שמגבונים הפכו לאחד המוצרים הפופולריים והאהובים ביותר על הציבור. הם מרעננים, מסייעים בשמירה על ניקיון והיגיינה ופועלים ביעילות תוך רגע. אלא שפוסט מטלטל שעלה בעמוד הפייסבוק של גולשת חשף תגובה לא שגרתית לשימוש במגבונים לחים, או לפחות כאלה מתוצרת חברת לייף מבית סופר פארם. "מי היה מאמין שכך אראה, לא לאחר טיפול קוסמטי אלא לאחר פעולה יומיומית של ניגוב מגבונים?", שאלה הגולשת בפוסט.
הגולשת תיארה יום חם בו נאלצה לנגב את פניה עם המגבונים. שניות ספורות לאחר מכן, הגולשת הביטה במראה ולא האמינה למראה עיניה: פניה החלו לשרוף ועל עורה הופיעו סימנים אדומים, שחלפו רק לאחר יותר מארבע שעות. בעקבות החוויה הקשה, פנתה הגולשת לסופר פארם. נציגי השירות השיבו שייתכן שעורה רגיש למגבונים הלחים, והפנו אותה לשימוש במגבונים להסרת איפור. אלא שכשהגולשת השתמשה במגבונים אלה גם עבור בנה התינוק, הופיעו על פניו תגובות עוריות זהות, שכללו גירוי ונקודות אדומות.
הפוסט צבר תאוצה אדירה ברשתות החברתיות ועד מהרה רבים שיתפו בחוויה דומה בשימוש במגבונים משתי סדרות של לייף: הוורודה והחומה. "הם עשו לילדים שלנו את הפנים אדומות, בהתחלה חשבתי שזה בגלל אוכל", כתבה אחת הגולשות. גולשת אחרת כתבה: "זאת לא פעם ראשונה שאני שומעת שהמגבונים האלה גורמים לפריחה". אכן, התברר כי לא מדובר בפעם הראשונה שבה הצרכנים מתלוננים על המגבונים של לייף.
הגולשת סיפרה לאתר mako: "לא האמנתי שדווקא בבית, כשאנקה את הפנים של הבן שלי ואת שלי, זה מה שיקרה לי". לאחר הפרסום הנהלת הסופר פארם יצרה עמה קשר והציעה לה פיצוי כספי. עוד הוסיפה ההנהלה כי המוצר נבדק וכי הוא תקין ומאושר לשימוש. אלא שהגולשת אינה מרוצה. "חשוב לי שזה לא יקרה לאחרים, אני לא מרגישה שנעשתה בדיקה מעמיקה", סיכמה.

"לא נעשתה בדיקה מעמיקה". התגובה העורית בעקבות שימוש במגבונים תוצרת לייף (צילום: פרטי)
תגובת חברת לייף: "המוצר משווק במשך שנים, ונרכש על ידי מאות אלפי לקוחות מרוצים בשנה. מגבוני לייף, המיוצרים על ידי ספק המגבונים הגדול בישראל על בד, עוברים סדרה של בדיקות איכות, עמידות וכן היפואלרגניות, ונמכרים בהתאם לתקנים המחמירים ביותר תחת רישיון משרד הבריאות.  נציין כי על גבי אריזת המגבונים מפורטות אזהרות שימוש כנדרש לפי משרד הבריאות המבהירות כי אין להשתמש במוצר אם קיימת רגישות לאחד מהמרכיבים. עם פניית הלקוחה לשירות הלקוחות, האצווה הרלוונטית נשלחה לבדיקת מעבדה במפעל ויצאה תקינה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה