שיווק ופרסום

קופ"ח מאוחדת כובשת את החברה הערבית עם הפרסומת הזו

דירוג הפרסומות המשפיעות ביותר בחברה הערבית לחודש יולי כבר כאן, והפעם מככבים ליאור סושארד, תור בקליק ושטראוס | זו הפרסומת שמככבת במגזר
מערכת ice | 
קמפיין מאוחדת למגזר הערבי (צילום מסך)
הפרסומת של קופת חולים "מאוחדת" היא הפרסומת האהובה ביותר בחברה הערבית בחודש יולי - כך עולה מתוך סקר שערכה קבוצת התקשורת Panet Group בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV, ובשיתוף אתר ice.
הקהל הערבי מפרגן ואוהב את המהלך של מאוחדת אונליין לזימון תורים בקליק לרפואה כללית ומקצועית. את הפרסומת הפיק משרד הפרסום אסוואק.
 

למקום השני בחודש יולי הגיעה הפרסומת של מאזדה, בכיכובו של ליאור סושרד, המציעה ימי מכירה. משרד הפרסום של הפרסומת הכובשת הוא .BBR Saatchi & Saatchi.
 

הפרסומת שהגיעה למקום השלישי והאחרון היא הפרסומת של שטראוס מים – מים טהורים ואיכותיים לכל המשפחה מבית היוצר של פרסום מזוואי.
 

לאחרונה פורסם מחקר שנערך ע"י חברת "הגל החדש" ושהוזמן ע"י לשכת הפרסום הממשלתית, ובו נחשף כי קבוצת התקשורת Panet Group היא קבוצת התקשורת המובילה בשפה הערבית, בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט. לפי הסקר, 26% מהצופים בחברה הערבית צופים בערוץ הלא TV.
הקבוצה הוקמה בשנת 1986 והיא כוללת את שבועון פנורמה, אתר PANET והערוץ הערבי. הקבוצה מעסיקה עשרות עובדים, כתבים, מפיקים ועורכים. באתר החדשות של הקבוצה גולשים 5 מיליון יוניק יוזרס מדיי יום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה