שיווק ופרסום
האחים של בר רפאלי זוכים בג'וב חדש: זה המותג אותו ייצגו
השניים ישתתפו באירועים המתוקשרים של קבוצת קריסטלינו, ירכבו וינהגו בכלי התחבורה החשמליים שהיא מייבאת בלעדית לישראל וישמשו כשגריריה במערך כולל של פרסום, שיווק, יחסי ציבור ודיגיטל
קבוצת קריסטלינו, הבית של המיקרו-מוביליטי בישראל, בחרה בדור ובאון רפאלי שיובילו את חטיבת התחבורה הזעירה שלה Xi MOBILITY, כאשר במסגרת ההסכם האחים רפאלי ישתתפו באירועים המתוקשרים של הקבוצה, ירכבו וינהגו בכלי התחבורה החשמליים שהיא מייבאת בלעדית לישראל וישמשו כשגריריה במערך כולל של פרסום, שיווק, יחסי ציבור ודיגיטל.
דור ואון, האחים הצעירים לבית משפחת רפאלי, ישתפו פעולה לראשונה וייקחו את התחביב הגדול שלהם לעולמות השיווק הפרסום והתקשורת. השניים, ביניהם מפרידות עשר שנים, חולקים את אותה אהבה גדולה לכלי תחבורה במרחב העירוני ובשטח וכעת הם עוברים למגרש החשמלי עם Xi MOBILITY ומגוון הכלים שהיא מציעה לקהל הישראלי.
לאחרונה, הרחיבה קבוצת קריסטלינו את מנעד מותגי התחבורה הזעירה שלה עם מותגי קטנועים, אופנועים ורכבים חשמליים זעירים חדשים: SUPERSOCO, Doohan, Tromox, Laveng ו- Silence- כשהפנים החדשות שייצגו את הקבוצה כלפי חוץ יהיו של דור ואון רפאלי. הצילומים יתקיימו בימים ראשון-שני במצפה רמון.
עוד ב-
זה הוא אומנם שיתוף פעולה ראשון בין און ודור, אך לא שיתוף הפעולה הראשון במשפחת רפאלי. ב-2017 און ובר כיכבו יחד בקמפיין למותג האופנה הודיס.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה