שיווק ופרסום

רשת SACARA מתרחבת בישראל: פותחת 2 סניפים בכ-1.5 מיליון שקל

רשת הקוסמטיקה SACARA מודיעה על התרחבות כפולה לשני סניפים חדשים: האחד בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה, והשני במרכז המסחרי רוגובין ביבנה - בשקעה של כ-1.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
SACARA בקניון עופר הגדול (צילום נטלי מור מולכו)
רשת הקוסמטיקה SACARA מודיעה היום על התרחבות כפולה. הרשת פתחה שני סניפים חדשים, האחד בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה, והשני במרכז המסחרי רוגובין ביבנה. שני הסניפים הושקו לאחר השקעה של כ-1.5 מיליון שקל.
הסניף בפתח תקווה ייחשב כחנות דגל ומשתרע על שטח של כ-150 מ"ר. הסניף ביבנה משתרע על שטח של כ-100 מ"ר. שני הסניפים ייפתחו בקונספט החדש של המותג שכולל חנויות מעוצבות ונגישות, ובהן מחלקות של איפור, טיפוח פנים וגוף, טואלטיקה, בישום, מוצרי שיער, ציפורניים, אקססוריז ועוד.
איתי זמיר, מנכ”ל רשת SACARA, מסר: "הרחבת הרשת, עם נוכחות והנגשה לכלל הלקוחות, הינה חלק מאסטרטגיית המותג, אשר פועל להרחיב את הרשת חנויות ובך להגיע לכל הצרכנים בארץ. בעיר פתח תקווה זהו הסניף השני של סאקרה שמצטרף לסניף בקניון עופר סירקין, שייתן מענה לתושבי העיר הנמצאים בקצה השני של העיר".
לאחרונה הרשת הודיעה על השקה נוספת, ראשונה מסוגה. מדובר בכלי טכנולוגי שמאפשר העלאת תמונת השראה למראה הרצוי ותמונת סלפי של הצרכן, בעזרת טכנולוגיית בינה מלאכותית הכלי מציג את המראה המבוקש על פני הצרכן, ומציע את המוצרים המתאימים מתוך מגוון המוצרים בקטלוג המותג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה