שיווק ופרסום

נועה קירל בקליפ חדש ומושקע: מי השקיע סכומי עתק?

חודש לפני שהיא כובשת את פארק הירקון הזמרת משגרת את הקליפ שמימנה ענקית הרכב פיג'ו, בבימויו של רומן בוצ'אצקי, הסינגל החדש נכתב על ידי קירל עצמה, רון ביטון, איתי שמעוני וג'ורדי שחתומים יחד על צרור להיטי על.
מערכת ice | 
נועה קירל והרכב (צילום יחצ פיגו)
אחרי שהזוגיות החדשה של נועה קירל עם שוער דניאל פרץ נחשפה, אחרי שזו הקודמת עם תומר הכהן הסתיימה ואחרי שמכרה בתוך 4 שעות בלבד את כל 60 אלף הכרטיסים למופע שלה בפארק הירקון ב-21 בספטמבר, הזמרת משחררת הבוקר (אור לשני) סינגל וקליפ חדש בחסות פיג'ו.
חודש לפני שהיא כובשת את פארק הירקון הזמרת משגרת את הקליפ שממנה ענקית הרכב, בבימויו של רומן בוצ'אצקי, הסינגל החדש נכתב על ידי קירל עצמה, רון ביטון, איתי שמעוני וג'ורדי שחתומים יחד על צרור להיטי על.
 
נותן החסות לקליפ המושקע הוא מותג הרכב פיג'ו, שנועה משמשת כשגרירה שלו בשנה האחרונה ואף קיבלה רכב מפנק, ומאז חיברה את המותג עם קהלים חדשים וצעירים. זו הפעם השנייה שבפיג׳ו משתפים פעולה עם שיריה של קירל, לאחר שנתנו גם את החסות לקליפ הייחודי של “gone”, הלהיט הבינלאומי של נועה.
 
מסתבר שביום חמישי האחרון, הזמרת הגיעה למשחק של הצהובים-כחולים במסגרת המשחק האירופי באצטדיון בלומפילד יחד עם בן שושן, כאשר על פי הדיווח פרץ הצעיר היה זה שהזמין אותה למשחק, ועוד פורסם כי השניים המשיכו ביחד למסעדת TYO, עם חברים נוספים. .
קירל ממשיכה הלאה אחרי זוגיות מתוקשרת ומסוקרת במיוחד, בתום שנה וחצי בלבד, כאשר היא והכהן חוו משבר ביחסים והחליטו שזה הזמן הנכון עבורם להפרד. למי ששכח, השניים הכירו במהלך 2021 על סט הקליפ של נועה Bad Little Thing ואחרי הפרידה ממרגי אישרו כי הם בקשר זוגי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה