שיווק ופרסום

חולמים להיות יוצרי תוכן ומשפיענים? לקניוני עופר יש הצעה עבורכם

קובצת קניוני עופר, בבעלות חברת מליסרון, מודיעים היום על שיתוף פעולה חדש עם "ישראל בידור": חממה ליוצרי תוכן ברשתות החברתיות שמטרתה להכשיר ולקדם יוצרי תוכן מוכשרים
מערכת ice | 
משפיענים או שגרירי מותג (צילום יחסי ציבור)
קובצת קניוני עופר, בבעלות חברת מליסרון, מודיעים היום על שיתוף פעולה חדש עם "ישראל בידור". שני הצדדים הקימו מיזם חדשני: חממה ליוצרי תוכן ברשתות החברתיות. מטרת המיזם היא להכשיר ולקדם יוצרי תוכן מוכשרים שנמצאים בתחילת דרכם ולהקנות להם ידע מקצועי.
לצורך המהלך החדש ייבחרו כ-15 יוצרי תוכן צעירים ואלו יהפכו לחלק מנבחרת מצומצמת שתיצור תוכן עבור לקוחות קניוני עופר. במהלך הכשרתם חברי הנבחרת ייקחו חלק פעיל במפגשי העשרה וסדנאות מקצועיות שיועברו על ידי משפיענים מובילים בארץ.
כדי להתחיל את המהלך יערך קמפיין לגיוס מועמדים שיושק בשבוע הקרוב ב"ישראל בידור". לאחר מיון קפדני הרשימה תיסגר ותיבחר בידי צוות שופטים מקצועיים. לאחר השקה חגיגית למיזם התוכנית תצא לדרך. חברי הנבחרת יצוותו לקניוני עופר, יוזמנו לאירועים, להשקות ולפעילויות מיוחדות.
לדברי איתי בניאן, סמנכ"ל פיתוח עסקי וחדשנות של מליסרון בעלת קניוני עופר: "כמובילי שוק בתחום הקניונים בישראל, אנו שמחים לקדם פרויקט חדשני עם יוצרי תוכן עבור קניוני עופר. יוצרי התוכן ברשתות החברתיות מהווים כיום פלטפורמה מובילה המצויה בצמיחה מהירה בעולם ובישראל בפרט. באמצעות שיתוף הפעולה והליווי המקצועי של ישראל בידור בתחום, נעניק לקהל לקוחות קניוני עופר תוכן איכותי, חדשני, עדכני ומהנה, ונתמוך בקהילה חדשה של יוצרי תוכן בתחילת דרכם המקצועית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה