שיווק ופרסום

המשפחה הוויראלית תוביל קמפיין בהשקעה של 2 מיליון שקל

בטלוויזיה ובדיגיטל: משפחת ליופריו הפופולרית ברשתות נבחרה להוביל את קמפיין רשת האופנה Bגוד
מערכת ice |  1
משפחת ליופריו בקמפיין Bגוד (צילום עידו איז׳ק)
רשת ההלבשה "Bגוד" (ביגוד), מציגה את הפרזנטורים החדשים: רונית וג'ונתן הלא הם משפחת ליופריו.
אחת המשפחות הפופולריות ביותר ברשת עם כמיליון עוקבים בפלטפורמות השונות ו-170 מיליון צפיות בערוץ היוטיוב, שכבר הספיקו לכבוש את הבמות במופעי סולד אאוט ברחבי הארץ, נבחרו לשמש כפרנזטורים של הרשת שמציעה הלבשה איכותית במחירים אטרקטיביים במהלך פורץ דרך וראוי להערכה. את החיבור יזם איש המדיה טובי כוכב. הקמפיין בניהולו של מתן אהבתי ממשרד המשפיענים המוביל SHARE MEDIA.
יריית הפתיחה בשיתוף הפעולה בין הרשת לבין המשפחה האהובה היא קמפיין חזרה לבית הספר שמצטלם בימים אלו ויעלה בקרוב בהשקעה של כ-2 מיליון שקלים בטלוויזיה ובדיגיטל.

אופיר בן אברהם, מנכ"ל ובעלים משותף, רשת Bגוד: "בכל עת אבל במיוחד בתקופה זו, חשוב לנו ברשת להנגיש לכולם ביגוד והלבשה באיכות לא מתפשרת ובמחירים הכי משתלמים בשוק כיום. רונית וג'ונתן ליופריו יחד עם ילדיהם מייצגים את ערכינו שעולים בקנה אחד עם הערכים שאותם הם מקדמים בתכנים הפופולריים שלהם ברשתות. אני מאמין ששיתוף הפעולה שלנו איתם יוליד בעתיד הקרוב והרחוק תוצאות נפלאות."
רונית וג'ונתן ליופריו מסרו: "כיוצרי תוכן יש לנו את הזכות לשמח וחשוב לנו להעביר מסרים חיוביים לקהל הצופים שלנו בכל הפלטפורמות. כמשפחה ישראלית שאוהבת את המדינה והתרבות שלנו, אנחנו כל כך שמחים לחבור לרשת אופנת Bגוד, חברה כחול לבן שיש לה אותם ערכים כמו שלנו, ולכן החיבור הזה מרגיש הכי טבעי וביחד עם Bגוד נוכל להמשיך ליצור תכנים עם ערך מוסף לכל המשפחה. אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה הזה ואנחנו לא יכולים לחכות ולספר לכם את כל מה שאנחנו עובדים עליו מאחורי הקלעים, אבל מה שכן אנחנו מבטיחים שאתם תאהבו את זה!"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גאה בכם
    מתן אהבתי 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גאה בכם, במי שאתם, גאה בלקוח ובכל מה שקורה סביב הדבר הנהדר הזה
    סגור