שיווק ופרסום

רשת מלונות דן במהלך ענק: החבילה המיוחדת למלון היוקרתי בת"א

לילה אורבני של הומור משובח בתל אביב: מלון Link hotel & hub בתל אביב, מרשת מלונות דן, מציע חבילת תוכן ייחודית הכוללת לילה במלון עם הופעת סטנד אפ אינטימית של נדב אבקסיס לאורחי המלון ב-20/7/23
מערכת ice | 
מלון לינק (צילום סיון פרג')
לילה אורבני של הומור משובח בתל אביב: מלון Link hotel & hub בתל אביב, מרשת מלונות דן, מציע חבילת תוכן ייחודית הכוללת לילה במלון עם הופעת סטנד אפ אינטימית של נדב אבקסיס לאורחי המלון ב-20/7/23.
במסגרת החבילה, ביום חמישי ה-20/7 אורחי מלון Link hotel & hub בתל אביב יקבלו חדרים אחר הצהריים ובערב ייהנו ממופע סטנד אפ קורע של נדב אבקסיס במתחם ה-HUB במלון. מחירים: חדר ללילה ב-20/7 + כניסה למופע של נדב אבקסיס – 648 שקל לזוג. תוספת ארוחת בוקר מהמעדנייה של המלון – 70 שקל לאדם.
מלון Link hotel & hub מציע 94 חדרים על פני 8 קומות, ממוקם בשדרות שאול המלך בתל אביב בסמוך למוזיאון תל אביב, בתי המשפט, בית החולים איכילוב ומרכזי משרדים ובילוי באזור. המלון לוכד את הרוח האנרגטית של תל אביב ומציע מוקד אידיאלי לכל מה שיש לעיר להציע.
מלון לינק (סיון פרג')
במלון Link hotel &hub הלובי המסורתי הפך ל-HUB – חלל עבודה משותף שבו אורחים ומבקרים יכולים לעבוד, להיפגש, לשחק, לנוח, לאכול ולשתות, ויכולים לבחור בין להיות לבד לבין לעבוד ולבלות עם  אחרים. 
ה-HUB מאובזר בשולחנות עבודה משותפים, מבחר רחב של חדרי פגישות בגדלים שונים, שולחן ביליארד ומשחקי וידאו ולוח. בערב הופך ה-HUB לאזור בילוי ומפגש עכשווי, כולל שימוש בכלי התצוגה לצפייה במצגים, סרטים ואירועי מוסיקה וספורט.
ה-Link מציע חדר כושר עם ציוד מלא המאפשר לכל אורח להתאמן בקצב שלו. בסמוך לחדר הכושר יש חדר שירות עם תאים לאחסון ציוד אישי לאורחים שמגיעים לפני הצ'ק-אין או רוצים להישאר לאחר הצ'ק-אאוט, מכונות כביסה ומייבשים בשירות עצמי. כמו כן, ממש בכניסה למלון ממוקם אספרסו בר שנקרא "LinkCafe" והוא פתוח בכל שעות היממה 24/7.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה