שיווק ופרסום
הפרסומות לעיד אל פיטר שורפות את המסכים בחברה הערבית
עם חלוף הרמדאן הגיע החג איד אל פיטר והביא עמו מספר פרסומות חדשות, במיוחד עבור ערוצי הטלוויזיה שמיועדים לחברה הערבית. החודש התכשיטים והשעונים, הבגדים וחנות הפארם הגדולה בארץ מובילים את המרוץ לפרסומת האהובה בקרב החברה הערבית
עם חלוף הרמדאן הגיע החג איד אל פיטר והביא עמו מספר פרסומות חדשות, במיוחד עבור ערוצי הטלוויזיה שמיועדים לחברה הערבית. החודש התכשיטים והשעונים, הבגדים וחנות הפארם הגדולה בארץ מובילים את המרוץ לפרסומת האהובה בקרב החברה הערבית.
עוד ב-
בין הפרסומות המובילות נמצא קמפיין למותג תכשיטי לאמיר שתופס את המקום הראשון. הפרסומת הייתה אהובה במיוחד בחודש אפריל לפי סקר שנערך ע"י קבוצת התקשורת Panet Group בקרב גולשי Panet וצופי הלאTV, בשיתוף ice. הפרסומת של לאמיר מציעה מגוון רחב של תכשיטים ושעונים עם מבצעים לחג.
במקום השני נמצאת הפרסומת של פאריס ברנד שמציעה מגוון של בגדים לחג, ולמקום השלישי הגיעה הפרסומת של סופר-פארם שהופצה דרך משרד הפרסום פובליסיס סקטורס. הפרסומת נוצרה לאחר שבסופר-פארם זיהו את הפוטנציאל בחברה הערבית ובהתאם הוצע לה מגוון מבצעים לכבוד החג.
חברת Panet שערכה את הסקר הוקמה בשנת 1986 והיא בין החברות המובילות בתחום התקשורת בשפה הערבית, בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט. על פי תוצאות מחקר של חברת "הגל החדש" 28% מהצופים בחברה הערבית צופים בהלאTV.
במקום השני נמצאת הפרסומת של פאריס ברנד שמציעה מגוון של בגדים לחג, ולמקום השלישי הגיעה הפרסומת של סופר-פארם שהופצה דרך משרד הפרסום פובליסיס סקטורס. הפרסומת נוצרה לאחר שבסופר-פארם זיהו את הפוטנציאל בחברה הערבית ובהתאם הוצע לה מגוון מבצעים לכבוד החג.
חברת Panet שערכה את הסקר הוקמה בשנת 1986 והיא בין החברות המובילות בתחום התקשורת בשפה הערבית, בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט. על פי תוצאות מחקר של חברת "הגל החדש" 28% מהצופים בחברה הערבית צופים בהלאTV.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה