שיווק ופרסום

שחקן ברצלונה מגיע לת"א? זו ההשקה הייחודית לקראת המרוץ

לקראת השקתו של מותג הספורט הפופולרי 4F לראשונה בארץ, באתר SHOESONLINE, תוקם חנות פופ-אפ במתחם מרוץ לייף ראן בתל־אביב, ביום חמישי הקרוב ולזמן מוגבל
מערכת ice | 
רוברט לבנדובסקי 4F (צילום יחצ)
ביום חמישי הקרוב (4.5.23) יתקיים שנה נוספת מרוץ הנשים לייף ראן בתל־אביב. כמדי שנה מיוצגים במרוץ מגוון מותגי ספורט ולייף סטייל, אך הפעם יגיע למרוץ מותג חדש ומבוקש במיוחד - 4F בשיווק בלעדי של SHOESONLINE.
כפי שפורסם לאחרונה, אתר ההנעלה והאופנה המוביל ימכור באופן בלעדי את מוצרי מותג הספורט הפולני, אותו מייצג הכדורגלן האהוב רוברט לבנדובסקי. אומנם לצערנו במרוץ לא באמת נזכה לארח את החלוץ של ברצלונה, אך המותג כן יגיע לפופ-אפ חד פעמי שיקום ביום המרוץ בשעות הערב. החנות תפעל בשעות 18:00-23:00 במתחם המרוץ ותוכלו לרכוש בה את קולקציית אביב-קיץ החדשה.
נזכיר כי המרוץ יחול השנה בסימן התנגדות לאלימות במשפחה וכמו כל שנה, הוא יופק ויופעל על ידי רשת הפארם הגדולה בארץ, סופר-פארם.
אורי מויאל, מנהל הפעילות של 4F, מסר: "מותג הספורט האירופי המוביל 4F עליו קיבלנו זיכיון בלעדי בשנה האחרונה, הוא אסטרטגי עבורנו כאשר בכוונתנו לשלב אותו בפעילויות מיוחדות בכל אירועי הספורט המרכזיים בישראל וכעת אנו מגיעים איתו למרכז תל־אביב, זאת במטרה לחשוף אותו לקהל היעד הרלוונטי. אין לנו ספק שהמותג שהינו גם איכותי, בעל טכנולוגי, גם אופנתי וגם נגיש ברמת מחיר יעשה קפיצה משמעותית בשנה הקרובה בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה