שיווק ופרסום

כוכבת הילדים מיקי מוכתר תשיק מופע לילדים על גג עזריאלי

לכבוד חג הפסח שיחול בעוד חודש, כוכבת הילדים מיקי מוכתר תשיק מופע של מספר ימים על גג קניון עזריאלי בתל אביב, המופע יכלול פארק שלם להנאת הילדים והמשפחות ובו מתנפחים, פארק חבלים, סדנאות ועוד
מערכת ice | 
מיקילנד בפסח (צילום אושר עדן פשינסקי)
אף שחג הפורים עוד לא הגיע, ההכנות לחג הפסח כבר נמצאות בעיצומן והיום קבוצת חוגגים הפקות מודיעה על מופע ילדים בהובלתה של כוכבת הילדים המוצלחת 'מיקי מה נישמיקי' (מיקי מוכתר) בחג הפסח על גג קניון עזריאלי בתל אביב.
המופע יעלה בתאריך ה-6.4 וירוץ עד ה-15.4, כאשר משך כל מופע כ-120 דקות. המחיר לקהל הרחב עומד רק על 99 שקלים ותינתן עלות מוזלת ללקוחות עזריאלי באפליקציה. ההפקה הגדולה, תחת המפיק מוטי לסרי וחוגגים הפקות, תביא לילדים (מגיל שנתיים עד גיל 6) פארק חוויות ופעילויות תחת השם "מיקילנד". 
עבור הילדים יוקצו כ-3,000 מטרים של חוויות, אטרקציות למשפחה כולה, עם פארק מתנפחים, פארק חבלים, לוגו בוקס, עמדות צילום וכמובן המופע של מיקי. המתחם יהיה מאוורר ומקורה ותהיה גישה ישירה מתחנת רכבת השלום.
אף שיש כחודש עד שייפתח מיקילנד, בשבוע הבא המשפחות יוכלו ליהנות ממגוון אירועים לכבוד חג הפורים. העיריות השונות כבר הודיעו על החגיגות בערים שיתקיימו ביום ג', ה-7.3 ולאורך מספר ימים. הערים רמת גן וראשון לציון בפרט יציינו במסגרת החג גם את חגיגות להקמת העיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה