שיווק ופרסום

עומר אדם וקרן פלס שוב ביחד: המהלך המפתיע נחשף

עומר אדם וקרן פלס חוזרים בקמפיין אופטיקנה "הגעת לגיל שאפשר להפסיק", מדובר במהלך פרסומי עבור משקפי הראייה של מותג קטאליה הקמפיין יוצג בדיגיטל בפריסה נרחבת
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום מסך קשת 12)
אופטיקנה חוזרת עם הקמפיין "הגעת לגיל שאפשר להפסיק" עם שני הפרזנטורים של הרשת, קרן פלס ועומר אדם. הקמפיין למשקפי הראייה של מותג הבית קטאליה יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן למשך שלושה שבועות בפריסה נרחבת בדיגיטל ויכלול מודעות יוטיוב, פיסבוק, טיקטוק, באנרים באתרים מובילים וכן בשילוט.
הקמפיין בו מבצעים קרן ועומר את השיר "הגעת לגיל שאפשר להפסיק", אותו הלחינה קרן, מלווה בקליפ שבנוי בדומה ל-פיד אינסטגרמי. בשיר, עומר שר על סיטואציות שאחרי גיל מסוים הן כבר לא מתאימות ורלוונטיות ואפילו מגוחכות. המסר העיקרי העולה מהפרסומת הוא שראייה זה עניין רציני וצריך לתת כבוד לעיניים ולהתאים משקפיים במקום מקצועי עם בדיקת מומחה.
 
מותג המשקפיים קאטליה של רשת אופטיקנה, הושק לראשונה בקיץ 2021. הקולקציה מציגה עיצובים השואבים השראה מבתי האופנה המובילים באירופה בשילוב נגיעות לטיניות. המותג פונה לקהל יעד צעיר, שחי את עולם הרשתות החברתיות והאינסטגרם שמחפש לא את הדבר הסטנדרטי.
אלרועי תורג'מן, מנכ"ל אופטיקנה: "ליבת המותג אופטיקנה היא 'לתת כבוד לעיניים' (Respect Your Eyes). הקמפיין שם בפרונט את החשיבות המקצועית בהליך רכישת משקפי ראייה. ישנו רגע בחיים בו אנחנו מבינים שאנחנו צריכים לעשות דברים אחרת, הגענו לגיל שאפשר להפסיק, על אחת כמה וכמה בכל מה שקשור לבריאות העיניים שלנו וקניית משקפי ראייה. אנחנו גאים להעביר שוב את המסר הזה עם הפרזנטורים שלנו, שניים מהאמנים הגדולים בישראל, ומזמינים את מי שצריך, לבצע בדיקת ראייה על ידי אופטומטריסט מוסמך לבחור מסגרת של קטאליה ולקבל את המשקפיים כבר למחרת במחיר ללא תחרות".

צילום: שי פרנקו
יש לציין כי רק בשבוע האחרון נפגשו קרן פלס וזוגתו של הזמר, יעל שלביה שבין היתר גם תהיה הפרזנטורית החדשה של מותג המשקפיים קאטליה מבית אופטיקנה על הסט של "מחוברים" שערכה השקה.

צילום: HOT
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה