שיווק ופרסום

גרושתו של אייל גולן מתרגשת: "זה מתחיל בדיוק בפחד שניצחתי"

דניאל גרינברג מתרגשת לאחר סיום צילומי הקמפיין למותג החדש שלה Miel: "באמת התחלתי בצעד והגשמתי חלום, לא יכולה לחכות כבר לראות את הגוזלים שלכם לבושים miel. תודה עליכן ותודה על כל האנשים שחלק מהמסע האישי הזה שלי"
מערכת ice |  5
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ דניאל גרינברג)
בתם של אייל גולן ודניאל גרינברג, מיאל גולן, קטפה קמפיין ראשון בחייה כשהיא רק בת שנתיים וחצי ואמש (חמישי) גולן התייצבה על סט הצילומים ממש כמו ההורים שלה וסיפקה פוזות למצלמה שהצטלמה לקמפיין יחד עם ילדים נוספות. גם אמה, דניאל גרינברג הייתה שם בתור הבעלים של מותג האופנה החדש 'מיאל'
גרינברג כתבה: ״וזה מתחיל בצעד, זה מתחיל בחלום, זה מתחיל באיזור בבטן, שתמיד ממשיך לנשום, זה מתחיל ממני וממשיך אליך גם זה מתחיל בדיוק בפחד שניצחתי לא מזמן….״.

עוד הוסיפה: "באמת התחלתי בצעד והגשמתי חלום, לא יכולה לחכות כבר לראות את הגוזלים שלכם לבושים miel. תודה עליכן ותודה על כל האנשים שחלק מהמסע האישי הזה שלי".
גרינברג סיפרה לאח: "מתרגשת ברמות, זה ממש כמו לידה שלישית שלי, אני במשך שנה וחצי עובדת על המותג הזה ועבודה מאוד קשה ולראות את הדבר הזה קורה ביום צילום פשוט מטורף והילדים שלי הפתיעו וממש שיתפו פעולה".
 
עוד הוסיפה: "האמת שברוך השם היום אנחנו באמת חברים טובים, זה לא דבר שקורה ביום. גירושים זה לא דבר פשוט, זה לוקח זמן עד שמגיעים למקום שאפשר לשלב, אבל אנחנו באמת חברים טובים ואנחנו עובדים על הקשר שלנו בעיקר על לגדל את הילדים שלנו בכיף ובאהבה ביחד, זה הכי חשוב".
לסיום הסבירה גרושתו של אייל גולן על הדבר המתבקש ביותר: "קאמבק? לא לא, היום גם אני וגם אייל במקום אחר לגמרי, אנחנו מברכים על החברות שנוצרה בינינו וזה עקב הגירושים, זהו זה באמת מדהים. לא קאמבק ולא כלום, אנחנו במסע אחר בחיים שלנו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מספיק
    שלי 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחרי ששנוררת ממנו מיליונים הצלחת לעשות עסק זה לא מעמל כפיך אלה מעמל כפיו של אייל הצליח לך
    סגור
  • חבל
    משה 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמה שומעים על גרושותיו של אייל גולן...זה כבר הפך לנדוש ומאוס,כל גרושותיו נאבקות מאבקים חסרי טעם ועיניין על תהילתו,העיקר שהיו הנשים של אייל גולן,אז,חלאס!!!
    סגור
  • 3.
    מהממת
    מעריץ 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בהצלחה
    סגור
  • 2.
    דניאלושששש
    ילח 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מאיפה יש לה זמן...כל היום בשאלות תדובות באינסטוד..צילומים שמתפרסמים...ילדים...
    סגור
  • 1.
    דניאל גרינברג
    טלי 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יפה לכם דניאל.. אני שמחה בשבילך ובשביל ילדייך המתוקים ככ שאת ואיל בקשר מדהים למען הילדים חיזקו ואימצו ובהצלחה בעסק??????
    סגור