שיווק ופרסום

בלה חדיד ולואי ויטון מותקפים: "שנאת יהודים לא תתקבל"

בלה חדיד השתתפה בהפגנה פרו-פלסטינית בניו יורק שקראה להשמדת המדינה היהודית ובית האופנה שבחר בה לפרזנטורית סופג ביחד עימה ביקורות חריפות
מערכת ice |  1
בלה חדיד (צילום יוטיוב/ Louis Vuitton)
המנהיג היהודי-אמריקאי הבולט מלקולם הונליין תקף את בית האופנה היוקרתי הצרפתי לואי ויטון על הליהוק של בלה חדיד לקמפיין החדש שלו. חדיד, שהביעה בעבר דעות אנטישמיות ואנטי-ישראליות ברשתות החברתיות, עומדת להפוך לפנים של שיתוף הפעולה החדש של המותג עם האמנית היפנית המוערכת יאיוי קוסמה.
"זה הכרחי שאנשים בעלי השפעה יהיו אחראים על מעשיהם ועל דבריהם", אמר מלקולם הונליין, סגן נשיא בכיר של ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים הגדולים באמריקה, לעיתון הגרמני The Algemeiner. "בלה חדיד הביעה שוב ושוב מסרים שמקדמים שנאה ומסיתים הערות. LVMH צריכה להיות רגישה לכך במיוחד וצריכה להתנתק ממנה. יש להעביר את המסר שלא יהיו יותר תירוצים, וגם לא יוצאים מן הכלל. שנאת יהודים לא תתקבל", הוא הוסיף.

ליאורה רז, מנכ"לית StopAntisemitism.org, דיברה גם היא עם השבועון הבינלאומי ואמרה שהיא עצובה על החלטתו של לואי ויטון לשכור "אנטישמית נלהבת" כמו בלה כדי להיות הפנים של שיתוף הפעולה של המותג החדשות. בשנת 2021, במהלך העימותים בין ישראל לארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, השתתפה בלה חדיד בהפגנה פרו-פלסטינית בניו יורק שקראה להשמדת מדינת היהודים.
היא ואחותה ג'יג'י, שמביעה דעות דומות, אמרו כי הפלסטינים "עוברים את אותו הדבר" כמו קורבנות המלחמה באוקראינה. עם זאת, הדוגמנית הסירה בשקט את כל הפוסטים הקודמים באינסטגרם שבהם היא מתחה ביקורת על ישראל, מבלי לספק הסבר, אם כי ייתכן שהמחיקות קשורות לרומן שלה מאז יולי 2020 עם המנהל הקריאטיבי מארק קלמן ממוצא יהודי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בסוף עוד תתגייר... לא עלינו ;) (ל"ת)
    משועשעת 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור