שיווק ופרסום

האם באגד צנזרו קמפיין? "עושים בעיות, שתהיה פחות פרובוקטיבית"

באגד סירבו להעלות קמפיין של הסרת שיער אם לא יכוסה של גבה של הדמות הנשית בקמפיין, ואם לא ירוטשו קימורים בדמותה של השנייה. באגד הכחישו וטענו לתעלול יח"צני וזול, אך ההתכתבות עם חברת השילוט מראה דברים אחרים
מערכת ice |  3
אגד (צילום פלאש 90, פייסבוק/ אגד)
קמפיין מבצע הסרות שיער של רשת הקליניקות והביוטי-טק של יפה מקסימוב נתקל בקשיים כאשר ניסה לפרסם על חזית האוטובוסים של אגד, כאשר בחברת התחבורה דרשו לכאורה שינויים בנראות של הנשים בקמפיין כדי שיהיה אפשר להעלות את הפרסום.
לטענת יפה מקסימוב: אגד סירבו לעלות את הקמפיין במידה ולא יעמוד תחת דרישותיהם שהן: לטשטש לחלוטין את השדיים של האישה השמאלית ואת הקימורים של שתי הנשים המופיעות על גבי המודעה ואף לא להותיר טיפת עור חשוף. נזכיר, כאשר מדובר בקמפיין להסרת שיער גוף.

באגד בתחילה הכחישו לגמרי את ההאשמות ואף האשימו את חברת הביוטי במסע של יח"צ חינם: "הקמפיין האמור בתצורה שהועברה לידיעתנו יכול מבחינת אגד לעלות על האוטובוסים בכל רגע נתון וכל ניסיון לשרטט מצג שווא כאילו וחברת אגד הביעה התנגדות להעלאתו על גבי האוטובוסים של אגד הינו בבחינת ״נשיאים רוח גשם אין"", מסרו באגד ל-ice.
לדברי חברת התחבורה, "עניין הפרסום על גבי האוטובוסים הינו מסחרי גרידא והוא עומד בין זכיינית הפרסום חברת נור לבין החברה המפרסמת, במקרה הזה אגד כלל אינה צד בעניין ומבחינתה הקמפיין בתצורתו הזו יכול לעלות עת האוטובוסים ללא כל מניעה".
באגד גם הוסיפו כי "מבדיקה שערכנו אל מול זכיינית הפרסום נודע לנו שהקמפיין הנדון החל לעלות על האוטובוסים של אגד, ופעולת היח״צ של החברה המסחרית הינה פעולת דמה אשר מטרתה לזכות בולטות למוצריה ללא כל תמורה וללא כל עלות בזכות תעלול יחצני זול ומיותר".
יש לציין כי למרות דברי אגד, הקמפיין טרם עלה והוא עתיד לעלות בימים הקרובים, וביפה מקסימוב מסרו כי גם הקמפיין שיעלה הוא לאחר כל הטשטושים וההסתרות שהתבקשו מטעם אגד כדי שהוא יעלה. כשרצו ביפה מקסימוב לבטל את הקמפיין כבר היה מאוחר מידי, החוזה מול נור היה חתום והתשלום הועבר מראש. 

מצאו את ההבדלים. הקמפיין לפני השינויים.

הקמפיין לאחר השינויים.
האם אגד דרשו שינויים בקמפיין כדי להפוך אותו ליותר צנוע? לידי ice הגיעה התכתבות בין  לירון מנהלת השיווק של יפה מקסימוב עם חברת השילוט נור מדיה - המייצגת את פרסום החוצות באוטובוסים של אגד, שם מוסרים כי יש לאגד הערות על הנשים "צריך לכסות לה את הגב ושהימנית תהיה פחות פרובוקטיבית". לאחר שלדברי חברת הביוטי הדמויות שבקמפיין מכוסות, נענו: "אגד עושים בעיות".
מטעם יפה מקסימוב נמסר: "בתור חברה המעסיקה כ-97% נשים, לא נעבור בשתיקה על הדרת והסתרת נשים באשר הן רק בגלל היותן נשים. מדובר במודעה להסרת שיער גוף. אירוני שבמודעה כזו הגוף של הנשים המופיעות יוסתר, יכוסה או יטושטש בפרט כשהן אינן חשופות. בחרנו במודעה להציג נשים רגילות, אמיתיות כמו שהן, לא דוגמניות וללא ריטוש. באגד הכריחו לטשטש את השדיים, הקימורים והעור (הכמעט אינו נראה) של הנשים במודעה. הן נשים, ברור שיש להן שדיים. אנחנו מפרסמות את המודעה כי הבנו שאין ברירה אחרת וכבר השקענו בה לא מעט כסף, אך הדבר נוגד את עקרונותינו ברמה הערכית כחברה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כאילו שאם היו תמונות מיניות על אוטובוסים הדתיים לא היו
    אודי 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאילו שאם היו תמונות מיניות על אוטובוסים הדתיים לא היו נוסעים בהם. יאללה איך הם יגיעו ממקום למקום
    סגור
  • 2.
    הייתי תובעת את אגד !
    אורנה 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי הם ? חצופים מקבים החלטה על דעת עצמם ?
    סגור
  • 1.
    חולי מין
    הבורר 01/2023/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חולי מין וסוטים משתלטים ומחסלים את ישראל .חרמנים מטורפים מכתיבים לציבור שפוי מה ואיך .מגיע לכם ערבים יהודים .
    סגור