שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: אברהם טל מגלה חיים קלים בקריירה חדשה

משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב חיפשו דרך לפצח את הבריף. זה דווקא לא היה כל כך מסובך, אבל הפיצוח של הפרזנטור כבר היה סיפור אחר. כך הגיע אברהם טל לקמפיין הראשון בחייו
מערכת ice |  1
אברהם טל קמפיין (צילום מיכה לובטון)
כללית יצאו השבוע בקמפיין מפתיע, אולי בגלל הפרזנטור, אברהם טל שלראשונה בקריירת הסלבס שלו עומד במרכזו של קמפיין ומפגין כישורי משחק משעשעים. משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב שעומד מאחורי הקמפיין העניקו לנו הצצה קטנה לתהליך היצירה של הקמפיין, וגם - איך בעצם הגיעו לבחור באברהם טל לתפקיד?
כמה מילים על פיצוח הבריף
 
כללית זיהתה מזמן את הצורך האמיתי של הלקוחות בשירותי בריאות מתקדמים וחדשניים. אחרי מספר קמפיינים מוצלחים בהם הציגה כללית חידושים אלו בתחום השירות וחוויית הלקוח, חיפשנו דרך "לארוז" את התפיסה שכל המוצרים והשירותים הללו הופכים את החוויה של לקוחות כללית לקלה נוחה ופשוטה יותר. 
חיפשנו מעטפת שתענה על הבריף, וכך נולד הרעיון שדיבר על אנשים שמקבלים שירותי רפואה "רגילים" לעומת לקוחות כללית שמקבלים שירותי רפואה באופן "קל". הדרך משם לרעיון הקריאטיבי לא הייתה ארוכה וחיפשנו מישהו שיוכל לייצג את שני הצדדים וכך שמו של אברהם טל עלה, זמר ויוצר מוכשר ואהוב בקרב הציבור שישחק פעם אחת בתפקיד אברהם טל ובפעם השנייה בתפקיד אברהם קל (שזה אברהם טל שנהנה משירותי הבריאות של הנוחים של כללית). 


 
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרוייקט
לקחת בריף כללי שכבר "פוצח קריאטיבית" בעבר בדרכים רבות,  ולהביא לו זווית  קריאטיבית שונה ומעניינת.  
 
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה
 לאור העובדה שכל התסריט דיבר על "קל" ו"טל", הדיבור בנינו היה כזה לאורך הדרך ותפס גם אותנו. 
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
אברהם טל, שלא עשה לפני כן מעולם קמפיין, נדלק מאד על הרעיון וזרם אתנו בפיתוח התסריטים והעבודה. מבחינתנו זה היה להביא משהו "fresh" שמאפשר להציג קריאטיב קליל עם טאלנט שלא רואים על המסך בפרסומות. לקחנו לפרסומת את אברהם טל שהוא זמר מחונן אך בכוונה לא עשינו "עוד שירסומת". איך אברהם יתפקד במשבצת השחקן היה נעלם מבחינתינו ובקטע הזה הוא הפתיע אותנו לגמרי, הוא זרם, היה נינוח וטבעי, כאילו מדובר בשחקן עם ניסיון רב שנים.
 
 
קרדיטים
 
משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS
קריאטיב: לובה פבלובה, אבנר רסל, רונן לוין
סמנכ"ל קריאטיב: עדי ברונר
חברת הפקה: ג'ימיני קריאטיב
במאי: יונתן גורפינקל
הפקה: מירי סלהוב, אלה שרייר
אסטרטגיה: יוני פלינט
ניהול לקוח: שרית קורונל, אביה שטיינברג, ליאור מרקוס
לקוח: כללית
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זאת פרסומת השבוע? אתם בכלל רואים פרסומות?
    יוני 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנק הדיגטלי - זו פרסומת, ולר - זו פרסומת לא אברהם טל שאין לי מושג מה הפרסומת ומה הוא מוכר בולשיט
    סגור