שיווק ופרסום
מקדונלדס משיקה קמפיין חסות למונדיאל: אלו הכוכבים שגייסה
מקדונלדס תיתן חסות רשמית למונדיאל שייפתח בשבוע הבא, והשיקה את הקמפיין שלה עם כמה מהכוכבים המבוקשים בעולם
רשת מקדונלד'ס העולמית, נותנת החסות הרשמית לגביע העולם בכדורגל, פרשה חסותה גם על הטורניר הקרוב בקטאר, לצד קוקה קולה, ויזה, אדידס, יונדאי, וונדה וקטאר איירליינס ועלתה השבוע לראשונה עם קמפיין שהושק בו זמנית בלמעלה מ-75 מדינות בעולם.
הקמפיין, שהושקעו בו מאות מיליונים, מזמין אוהדים ברחבי העולם להתכנס יחד ולחוות את הטורניר בדרכים ייחודיות לתרבויות המקומיות, אם בניצחונות, אם בהפסדים, בעת שמחה או שברון לב.
בסרטון מככבים השחקן והקומיקאי האמריקאי זוכה פרסי האמי דניאל ג'ייסון סודייקיס, הטיקטוקר עם מספר העוקבים הגבוה בעולם קאבי לאמה, להקת הבנות הדרום קוריאנית "איטזי" והיוטיובר האמריקאי אדווין קסטרו, כשכולם שואלים את אותה שאלה ”רוצה ללכת למקדונלד'ס?"
בעוד שסרט הקמפיין מדגיש את הגלובאליות, הוא צולם בארבעה מקומות ברחבי העולם תוך עריכה מותאמת לתרבויות מקומיות ב-10 שפות שונות, כך שכל סצנה תרגיש ייחודית ואותנטית למעריצים בכל אזור בעולם ותראה את התפקיד שמקדונלד'ס ממלאת בחייהם של אנשים מאוסטרליה ועד ארגנטינה, ספרד לסעודיה.
עוד ב-
כחלק מהקמפיין הגלובאלי, שיעלה גם בעמודי הסושיאל של מקדונלד'ס ישראל (העמוד המוביל בישראל בטיקטוק, למותג), תציע הרשת החל מה-20.11 ארוחות מק נאגטס מיוחדות וגיפט קארדים דיגיטליים בעיצוב מיוחד של המונדיאל.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה