שיווק ופרסום

ציפי שביט בקאמבק ענק: זה הקמפיין הנוסף שגרפה

השחקנית בת ה-75 ממשיכה לכבוש את מסכי הטלוויזיה, ולאחר ההצלחה עם בנק לאומי גורפת קמפיין נוסף והפעם למניעת שפעת
מערכת ice | 
ציפי שביט בקמפיין למניעת שפעת (צילום יחצ)
השחקנית והקומיקאית ציפי שביט חווה עדנה מחודשת על מסכי הטלוויזיה, ולאחר שקיבלה את הצ'אנס היא לוקחת אותו בענק עם קמפיין שלישי תוך תקופה קצרה.
זה התחיל כשנבחרה להוביל את המלחמה נגד האבק (Hobot), לאחר מכן להוביל את המודעות לתופעת "הפישינג" והבטיחות הפיננסית בגל השלישי (בנק לאומי) ועכשיו היא עולה בקמפיין חדש למודעות להתחסנות לשפעת בקרב ילדים ומבוגרים לקראת החורף הקרוב, באמצעות חיסון בזריקה או בתרסיס לאף  (אסטרהזניקה). 
נזכיר שבבנק לאומי בחרו בשביט לפני כחודשיים לצידו של הפרזנטור של הבנק – גל תורן. שביט הצטרפה לקמפיין שמטרתו לעורר מודעות להתנהלות פיננסית בטוח בקרב בני הגיל השלישי וכן על הקמתו של מוקד טלפוני הראשון במערכת הפיננסית, שבו לקוחות יוכלו לקבל סיוע במקרה של חשד לניסיונות "פישינג".
הקמפיין החדש שמובילה שביט לאסטרהזניקה, מחדד את הבולטות שלה בשנה האחרונה ככוכבת ילדים וקומיקאית  ומובילת דעה גם בקרב ההורים. הקמפיין יתמקד במפגש של שביט עם הורים ורופאת ילדים בגינה, ביוגה ובמרפאה  ויעלה באינטרנט, ברשתות החברתיות וגם בטלוויזיה.
מאסטרהזניקה נמסר: "החלטנו השנה להשקיע בקמפיין מודעות רחב להתחסנות האוכלוסייה לשפעת בדגש על ילדים ומבוגרים. בחרנו בציפי שביט, שמצליחה להעביר את המסר החשוב של מניעת שפעת להורים ולילדים בצורה טובה וחיובית".      
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה