שיווק ופרסום

100 מיליון שקל: מכרז הפרסום של התאגיד יוצא לדרך

תאגיד השידור הישראלי כאן מפרסם באתרו כי נפתח אחד המכרזים הגדולים בשוק התקשורת המקומי. עם מחזור פרסום הנאמד בכ-100 מיליון שקל לשנה, בתאגיד מצפים לתחרות עזה
מערכת ice | 
אפליקציית כאן לטלוויזיות (צילום יח"צ)
עם סיום תקופת ההתקשרות מול חברת טרגט ספיריט, תאגיד השידור הישראלי כאן מפרסם באתרו את תנאי המכרז החדש לפרסום בתאגיד. עם מחזור פרסום הנאמד בכ-100 מיליון שקל ומהווה את אחד המכרזים הגדולים בשוק התקשורת המקומי.
המכרז החדש נפתח עם סיום תקופת ההתקשרות מול חברת טרגט ספיריט, ספקית השירותים הנוכחית שמלווה את התאגיד מהקמתו ועד היום, כולל מכירת הפרסום לשידורי המונדיאל הקרוב מקטאר. לאחר שהמכרז האחרון שפרסם התאגיד, בפברואר השנה, בוטל מחשש שלא יהיה ניתן לבחור זוכה על בסיס הכללים שפורסמו.

הזוכה במכרז ינהל את מכירת מוצרי הפרסום של התאגיד עם אפשרות להארכת החוזה בין השניים, על פי החלטת התאגיד, עד לשש שנים מקסימום, על פי תנאי המכרז. ספק שירותי הפרסום לתאגיד יהיה אחראי על שיווק ופרסום פרסומות ברדיו בלבד וכן הודעות חסות ותשדירי שירות בערוצי הטלוויזיה כאן 11 וכאן 33 ובשמונה תחנות הרדיו אותן מפעיל התאגיד – ביניהן כאן רשת ב', תחנת האקטואליה המואזנת ביותר ברדיו בישראל בשנים האחרונות. תחנות נוספות הן: כאן ב', כאן ג', כאן 88, כאן תרבות, כאן קול המוזיקה, כאן מורשת וכאן רק"ע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה