שיווק ופרסום

מרצדס לוהטת בחברה הערבית: דירוג הפרסומות המשפיעות במגזר

מהן הפרסומות האהובות והמשפיעות ביותר בחברה הערבית? ואיזה מותגים מובילים במגזר? סקר מיוחד של אתר Panet וצופי הלא TV ובשיתוף אתר ice 
מערכת ice |  2
מרצדס בפרסומת בחברה הערבית (צילום מסך)
דירוג הפרסומות בחברה הערבית: קמפיין מותג הרכב היוקרתי מרצדס, בהובלת משרד הפרסום omd היא הפרסומת האהובה ביותר בחברה הערבית בחודש ספטמבר, כך עולה מתוך סקר שנערך ע"י קבוצת התקשורת Panet Group בקרב גולשי אתר Panet וצופי הלא TV ובשיתוף אתר ice.
הפרסומת המנצחת של מרצדס, בהובלת היבואנית כלמוביל ומשרד הפרסום nononononoyes של גדעון עמיחי. הפרסומת הינה חלק מקמפיין מרצדס להשקת הזרוע החשמלית של החברה EQ ובפרסומת מופיעים ארבעת דגמי ה-EQ המוצעים כיום למכירה לקהל הרחב.
 
למקום השני הגיעה הפרסומת של ענקית הקוסמטיקה לוריאל, בהובלת משרד הפרסום מקאן. הפרסומת הינה לקרם הפנים של לוריאל "VICHY".
 
אל המקום השלישי מגיע קמפיין של מותג הקפה נספרסו, בהובלת משרד הפרסום תאברי. הפרסומת הינה למגוון מותגי נספרסו, מכונות הקפה הביתיות וקפסולות הקפה הרבות שהיא מציעה.
 
לאחרונה ערוץ הלא  TV(אפיק 30) מקבוצת Panet נכנס כחבר רשמי בוועדת המדרוג. בנוסף, מחקר שנערך ע"י חברת "הגל החדש" והוזמן ע"י לשכת הפרסום הממשלתית מעלה כי קבוצת התקשורת Panet Group הינה קבוצת התקשורת המובילה בשפה הערבית, בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט. ע"פ הסקר, 23% מהצופים בחברה הערבית צופים בערוץ הלא TV.
קבוצת התקשורת Panet Group הוקמה בשנת 1986 והיא כוללת את שבועון פנורמה, אתר PANET והערוץ הערבי. הקבוצה מעסיקה עשרות עובדים, כתבים, מפיקים ועורכים. באתר החדשות PANET גולשים 5 מיליון יוניק יוזרס מדיי יום.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    את מרצדס עושה גדעון עמיחי (ל"ת)
    יובל 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צעד מבורך של קבוצת פאנט והלא טי וי - הגיע זמן לוקליזציה
    סזאר אבו סאלם 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע זמן ענף הפרסום בשפה הערבית להיות בתודעה של המפרסם הישראלי בבד בבד, הגיע הזמן,בעידן של משפיענים ותוכן אותנטי, להבין שקמפיין ייעודי הוא המפתח, ולא תרגום או דיבוב של סרטון מעברית או מאנגלית. בדיוק כמו שפרסומת באנגלית לא ממש נוגעת בציבור דוברי העברית. תורת הפרסום לא עוצרת בשפה הערבית. בין סטנדרטיזציה לבין אדפטציה, החלופה של לוקליזציה היא המנצחת לייצר קריאטיב מחוספס נוגע מרגש שהציבור הערבי מזדהה איתו
    סגור