שיווק ופרסום

לראשונה ב-Wolt: קניות לבית הספר בחצי שעה

וולט, קרביץ וטויס אר אס מציגות: כל הציוד שאתם צריכים לקראת תחילת שנת הלימודים - בחצי שעה בלבד דרך משלוחים של וולט
מערכת ice | 
שליחה של וולט (צילום וולט)
אמנם תחילת שנת הלימודים ב-1 לספטמבר מוטלת בספק, אבל זה ממש לא עוצר את הילדים וההורים להצטייד מבעוד מועד בכל הציוד הנדרש לבית הספר. ענקיות הציוד והמשחקים וענקית המשלוחים Wolt זיהו את הצורך של המשפחות ברחבי הארץ ולכן הן יוצאות היום בקמפיין חזרה ללימודים.
במסגרת השירות תוכלו להזמין ציוד נרחב לבית הספר דרך אפליקציית Wolt וישר עד לפתח הבית – כל זה במטרה לחסוך מכם את העמידה הארוכה בתורים, במיוחד בשבוע החם ביותר של השנה. הקמפיין יציע מגוון רחב של מוצרים דוגמת ילקוטים ותיקים אורתופדיים מגילאי גן ועד תיכון, קלמרים, מחברות, מכשירי כתיבה ומבחר אביזרים.
 
כדיי לצלוח היטב את כמות המשלוחים שלבטח יידרשו, וולט חברה לרשת קרביץ בפריסה של 3 סניפים, מהם ניתן להזמין משלוח לתל אביב, גבעתיים, רמת גן, בני ברק, פתח תקווה, קריית אונו, גבעת שמואל, יהוד, אור יהודה, יישובי בקעת אונו, ראשון לציון, בת ים וחולון.
בקמפיין משתתפת גם רשת טויס אר אס בפריסה ארצית, בין היתר באזור תל אביב, גבעתיים, רמת גן, בני ברק, פתח תקווה, קריית אונו ויישובי בקעת אונו, כפר סבא, רעננה והוד השרון, ירושלים, חולון ראשון לציון ובת ים.
 
ישראל אברהמי, מנהל מכירות ריטייל, Wolt ישראל: ״שמנו לעצמנו למטרה לחסוך ללקוחות שלנו זמן יקר, עם חווית משתמש שמותאמת במיוחד עבורם, משלוח מיידי ושירות באיכות גבוהה.  ברור לנו שגם בקניות לקראת החזרה ללימודים נספק להם בדיוק את אותה החוויה. קמפיין החזרה ללימודים בשיתוף קרביץ וטויס אר אס מאפשר ללקוחות לקנות את כל מוצרי בית הספר עבור ילדיהם במקום אחד ונוח, וכמובן לעשות את ההשלמות הבלתי נמנעות. נמשיך לעבוד קשה ולהביא את הבשורה הצרכנית והשירותית שהובלנו לקטגוריות נוספות״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה