שיווק ופרסום
קוקה קולה מגיבה לסרטון ה-K300: הייתם שותים את הפחית?
קוקה קולה לא מסתפקת בתגובה לסרטון הריסוס על הפחיות, ופותחת בקמפיין להחזרת האמון של הצרכנים
ענקית המשקאות קוקה קולה מגיבה לראשונה לסרטונים של עובדי הסופרמרקט הערבים שמרססים K300 על מארזים של פחיות קולה. נראה החברה לקחה את סרטון הטיקטוק הוויראלי בהומור, וניצלה אותו לקמפיין חדש.
למי שחושש לשתות מהפחיות, קוקה קולה פרסמה מודעות בעיתונים על כך שהפחיות מכוסות בכיסוי אלומיניום מיוחד. בפרסומת כמובן אין שום אזכור לסרטון המדובר, אך יש בה מבט ברור בעיניים בעקבות מה הפרסום מגיע.
ברשתות החברתיות קוקה קולה מפגינה יותר הומור לגבי התקרית, ובפוסט כותבת משחק מילים על K300 ו-300K, תוך שהיא מזכירה שהפחיות מוגנות בכיסוי אלומיניום מעל פתח השתיה.
הסרטון שפורסם בטיקטוק מוקדם יותר השבוע, עורר סערה ברשת. נטלי דדון כתבה: "אנחנו לא לומדים ומסרבים לפקוח עיניים, חמודים איך שהם דואגים לנו שלא ניתן בטעות ביס בג׳וק", הדברים של אשת העסקים ואושיית הרשת זכו לחיזוקים ולטענות נגד העובדים.
עוד ב-
קוקה ישראל מסרה בתגובה כי "הפחיות בסרטון אינן של חברת קוקה-קולה ישראל. כידוע פחיות המשקה של החברה בישראל כוללות כיסוי אלומיניום מיוחד לשמירה על היגיינה מירבית, ובסרטון ניתן לראות בבירור כי אלה אינן הפחיות הישראליות".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.ברור. תמשיכו להעסיק את האויבים. (ל"ת)יהודי גאה 08/2022/06הגב לתגובה זו0 0סגור