שיווק ופרסום

אפליקציית Waze תסבך את אחד היעדים בדרך? "פוגע בבריאות"

לאחר התחקיר של 'שקוף' בנוגע לזיהום האוויר ממפעל נשר ברמלה, אפליקציית הניווט בוחנת בקשה תקדימית לקבל פרסומת המדווחת על הזיהום לנהגים: "עדכן את הציבור בכמה שיותר דרכים כדי להציף את הסוגיה הסביבתית הזו שפוגעת בבריאות של כולנו"
מערכת ice | 
Waze (צילום יחסי ציבור)
אחרי התחקיר הגדול שערכו על הזיהום של מפעל נשר ברמלה, האתר 'שקוף', כלי התקשורת שטוען כי מטרתו להלחם עבור האינטרס הציבורי, הודיע על שיתוף פעולה חדש עם אפליקציית הניווט בדרכים Waze.
בטוויטר של "שקוף", נכתב: "בקרוב גם ב-WAZE? רכשנו פרסומת באפליקציית התחבורה הפופולרית כדי שגם נהגים ונהגות יעודכנו בזיהום האדיר שפולט מפעל "נשר" כשהם עוברים לידו".

לאחר מכן הסביר האתר העצמאי: "למה? לאחרונה פרסמנו סדרת כתבות על נזקי זיהום המפעל בבעלות לן בלווטניק, שמחזיק גם בערוץ 13, שהובילו גם לדיון בכנסת. בווייז בוחנים כעת את הבקשה התקדימית. המטרה: לעדכן את הציבור בכמה שיותר דרכים כדי להציף את הסוגיה הסביבתית הזו שפוגעת בבריאות של כולנו. מה דעתכם?".
רק לאחרונה, Waze מכריזה על שיתוף פעולה עם Apple Music ומעתה ניתן להפעיל גם את שירותי המוזיקה של אפל דרך נגן האודיו של האפליקציה. המשתמשים יוכלו להיות מרוכזים בנסיעה, לבחור את המוזיקה האהובה עליהם הישר מתוך אפליקציית Waze.
"שקוף" הוא כלי התקשורת העצמאי הגדול בישראל, ועוסק בתחומי הון-שלטון-עיתון, עבודת הכנסת, משבר האקלים ועוד. הוא האתר היחיד שממומן רק על ידי הציבור, ללא פרסומות או תמיכת קרנות - וגייס עד כה כ-6,500 תומכים חודשיים בתרומות קטנות. לפני כשנה וחצי התאחד עם אתר "העין השביעית" שעוסק בשחיתות בכלי התקשורת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה