שיווק ופרסום

רמי לוי בג'וב חדש: איפה תוכלו לראות אותו בקרוב?

לראשונה: הבעלים של הרשת מככב בקמפיין של רשת "רמי לוי- שיווק השקמה" ונותן טיפים לקנייה חכמה, צרכנות נבונה והדרכה - לא לקנות על אוטומט אלא לקנות חכם
כפיר אדר | 
רמי לוי (צילום מקאן אריקסון)
רמי לוי לא נמצא תמיד באור הזרקורים, אבל בימים אלו רשת "רמי לוי –שיווק השקמה" יוצאת בקמפיין פרסום חדש, לראשונה בכיכובו של רמי לוי עצמו, במסר "קונים חכם – קונים ברמי לוי".
במסגרת הקמפיין נותן רמי לוי טיפים איך לחסוך בעשרות אחוזים את עלות סל הקנייה ולא לקנות על אוטומט אלא לקנות חכם בדגש על מוצרים טריים ואיכותיים מהמעדנייה ומוצרי המותג הפרטי של רמי לוי.

רשת רמי לוי הוקמה בשנת 1976, וכיום יש לרשת 56 סניפים בכל רחבי הארץ וממותגת כרשת "סל הקניות הזול במדינה". הפרסומת הופקה על ידי משרד הפרסום "מקאן אריקסון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה