שיווק ופרסום
רמי לוי בג'וב חדש: איפה תוכלו לראות אותו בקרוב?
לראשונה: הבעלים של הרשת מככב בקמפיין של רשת "רמי לוי- שיווק השקמה" ונותן טיפים לקנייה חכמה, צרכנות נבונה והדרכה - לא לקנות על אוטומט אלא לקנות חכם
במסגרת הקמפיין נותן רמי לוי טיפים איך לחסוך בעשרות אחוזים את עלות סל הקנייה ולא לקנות על אוטומט אלא לקנות חכם בדגש על מוצרים טריים ואיכותיים מהמעדנייה ומוצרי המותג הפרטי של רמי לוי.
עוד ב-
רשת רמי לוי הוקמה בשנת 1976, וכיום יש לרשת 56 סניפים בכל רחבי הארץ וממותגת כרשת "סל הקניות הזול במדינה". הפרסומת הופקה על ידי משרד הפרסום "מקאן אריקסון".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה