שיווק ופרסום
מוגזם? פרסומת חדשה מציגה מספר מקועקע של ניצולי שואה
לקראת יום העצמאות ה-74, הפרסומאי רמי יהושע השיק מחדש את קמפיין "ישראלי אמיתי לא משתמט". הפעם יהושוע לא הסתפק בסמיכות ליום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, אלא בחר למקד את הקמפיין תחת הסלוגן "דע מאין באת ולאן אתה הולך", תוך שילוב ויז'ואלים של דיסקיות צה"ליות, עם לא פחות ממספר המקועקע על היד של ניצולי השואה.
בדו"ח שפרסם מבקר המדינה בשנה שעברה, עלה כי 6.8 אחוז מכלל המשתחררים מצה"ל קיבלו פטור על רקע נפשי, נתון שמצביע לדברי בכירים בצה"ל על ירידה במוטיבציה ותופעה של התחזות. "אנחנו פעלנו כדי לחקור את הדברים הרבה יותר לעומק להקטין את היקף הפטור הנפשי, בהגדרה. הערך, או האתוס של השירות הוא נשחק", הצהיר תא"ל אמיר ודמני ראש חטיבת התכנון ומִנהל כוח האדם בצה"ל.
עוד ב-
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה