שיווק ופרסום
רידיפיין מיט יוצאת בקמפיין דיגיטל חדש לקראת עונת המנגלים
קמפיין דיגיטל חדש של החברה המייצרת בשר ללא רכיבים מהחי, עלה בפלטפורמות השונות בדיגיטל. מה כולל הסרטון?
עם כניסת רידיפיין מיט בחודש האחרון לראשונה לקצביות ברחבי הארץ עם מוצרים נבחרים להכנה ביתית (המבורגר, נקניקיה וקבב רידיפיין) וכאשר עונת המנגלים בפתח, החליטו בחברה לצאת בקמפיין אשר ממחיש בצורה הומוריסטית את חייהן של הפרות כעובדות ולומדות מאחר ולא ישתמשו יותר בבשרן למאכל עם המעבר לבשר החדש של רידיפיין מיט.
חברת הסטארט-אפ הישראלית שהוקמה בשנת 2018 שמה לעצמה כמטרה לייצר חוויה בשרית תוך הגעה למרקם, טעם ועסיסיות כמו בשר מהחי, בשימוש בטכנולוגיה וחומרי גלם צמחיים בלבד.
עוד ב-
את מוצרי רידיפיין מיט ניתן להשיג במאות מסעדות מרחבי הארץ ובאירופה הכוללות מסעדות יוקרה, מסעדות סטריט פוד וגופי הסעדה מוסדית, בקצביות נבחרות להכנה ביתית וכעת גם ברכישה אונליין לקראת חגיגות העצמאות. החברה גייסה בשנה האחרונה מעל ל-135 מיליון דולר כדי להקים מפעל ולהרחיב את הייצור והמחקר בדרכה להפוך לחברת הבשר הגדולה בעולם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.וואו, איזה פרסומת עבשה (ל"ת)יהודה 04/2022/24הגב לתגובה זו0 0סגור