שיווק ופרסום
לימור כרסנטי עם שלושה תקציבים חדשים במשרד
משרד יחסי הציבור של לימור כרסנטי מתחדש בשלושה תקציבים חדשים: סטארט-אפ, בית קפה ושף פרטי
משרד יחסי הציבור של לימור כרסנטי הודיע היום (חמישי) כי הוא מתחדש בשלושה לקוחות חדשים: הסטארט-אפ "הום מייד", קפה קפה גרנד קניון והשף הפרטי מריאנו שיינקמן.
חברת הסטארט-אפ "הום מייד" המשיקה אפליקציית הזמנות אוכל מבשלנים ביתיים מרחבי הארץ, בראשה עומד היזם רום יריב, האחראי על פיתוחים טכנולוגיים בתחום תעשיית המזון.
בנוסף המשרד מקבל את התקציב לקפה קפה גרנד קניון בבעלותו של המסעדן שאדי עלי, זכיין לרשת קפה קפה אשר נכללת בין 100 המותגים המובילים בארץ.
עוד במחלקת הקולינריה מצטרף הלקוח השף הפרטי הידוע מריאנו שיינקמן- הבעלים של קייטרינג בסגנון דרום אמריקאי המופעל מזה כ-20 שנה במגוון קונספטים, ללקוחות פרטיים ועסקיים, ביניהם חברות גדולות בארץ כגון פייסבוק ישראל, מארוול, דובר צה"ל, מזרחי טפחות, חברת החשמל ועוד
עוד ב-
משרד לימור כרסנטי יחסי ציבור ותקשורת אשר נוסד ב-2012, אמון על תקציבים במשק הישראלי בתחומי הקולינריה, עיצוב, בריאות, נדל"ן, לייפסטייל ועוד. בין לקוחות המשרד: מסעדת הונו סושי אנד ווק, מסעדת גרג קיטשן חיפה, מסעדת השף 300 גרם, השף הפרטי רונן ורה, רשת ריהוט ועיצוב הבית לטיף דיזיין, רשת מרפאות העור והאסתטיקה ד"ר אלמן, המרכז הטיפולי-חוויתי "מהלב לאמיר", סטודיו לעיצוב באצ'י, המרכז הרפואי תירוש פיזיותרפיה וספורט, עו"ד שיר הספרי ממתגת ערים ונדל"ן, עמותת ל"ב להילחם ביחד למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם ועוד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.Homemade זאת הדרך הכי טובה כיום להזמין אוכל מוכןשגיא 03/2022/11הגב לתגובה זו1 0הבעיה רק שהם לא פעילים בכל עיר, אבל איך עוד אפשר להזמין אוכל ביתי לגמרי? נמאס כבר מכל המתועש הזהסגור