שיווק ופרסום

הלמ"ס בקמפיין חדש ומפתיע: פרסומת מעודדת למי שנבחר לסקרים

הלמ"ס יוצאת בקמפיין חדש לעידוד היענות לסקרי דעת הקהל על מנת להגדיל את מאגר הנתונים שלה
מערכת ice | 
קמפיין הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (צילום יחצ)
הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה יוצאת בקמפיין חדש בו היא קוראת לאזרחים להשתתף בסקרים שלה על מנת להוסיף נתונים למאגר. "נתונים הם א-ב של כל החלטה שמקבלים בחיים." אומר הקמפיין, ומביא דוגמאות של פעולות יומיומיות שעושים אנשים שמתבססות על איסוף וניתוח נתונים.
משרד הפרסום שאמון על הקמפיין מתחילתו ועד סופו הוא לפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית), ועלות ההפקה שלו מוערכת במאות אלפי שקלים. עד כה לקמפיין יצאו שני סרטונים, ומתוכננים לצאת לאור עוד המון תוצרים על מנת לעודד את הציבור לענות לסקרים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שכידוע מי שנבחר אליהם מחויב לענות עליהם.
הקמפיין יופיע בקרוב בכל אמצעי התקשורת, החל מערוצי הטלוויזיה כאן 11, קשת 12 ורשת 13 ועוד, כולל ערוץ המוזיקה, ערוצי הספורט וערוץ 9. בנוסף, יושמע בתחנות הרדיו הארציות והאזוריות, וכן בכל גווני העיתונות: החל מהעיתונים הגדולים ועד לעיתוני המגזרים החרדי והערבי. חוץ מאמצעי התקשורת, הקמפיין ירוץ גם ברחבי הדיגיטל והרשתות החברתיות.
 
כזכור, לא מזמן ועדת האיתור לתפקיד מנהל לפ"מ בחרה במוריה שלום לתפקיד מנהלת לפ"מ הבאה. הוועדה התכנסה לסדרת ראיונות עם המועמדים השונים, אשר נבחנו על פי קריטריונים מקצועיים, בהם ניסיון ניהולי, אחריות לגיבוש תקציב בהיקפים משמעותיים, גיוס משאבים, נסיון בתחום רכש מדיה ותוכן, יוזמה, חדשנות ועוד. בתום דיון משותף ובחינת כלל הפרמטרים, החליטה הוועדה פה אחד להמליץ על מועמדותה של מוריה שלום. הממשלה תצביע על המלצת הוועדה, בה היו חברים גם נציג נציבות שירות המדינה ונציג ציבור, באחת מישיבותיה הקרובות. שלום שימשה כמנהלת העיתון "מקור ראשון", ויותר מעשור היא משמשת במשרות שונות בתחומי התקשורת בכלל, ובפרט בתחומי ניהול התוכן של גופי תקשורת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה