שיווק ופרסום
רותם סלע ועמוס תמם, מאחוריכם: הקמפיין החדש של מזרחי
הבנקים ממשיכים להיאבק ביניהם על הלקוחות והפעם, מזרחי טפחות יוצא בקמפיין חדש. הקמפיין עוקץ את המתחרים שליהקו לאחרונה פרזנטורים, בכיכובו של דביר בנדק הותיק של מזרחי תחת הסלוגן, "בנק שהתקדם אבל נשאר בן אדם"
בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין חדש, שמהווה מעין "תשובה" לקמפיינים שהעלו לאחרונה בנקים אחרים. נזכיר כי לאחרונה עלו בנק הפועלים ובנק דיסקונט עם מהלכים פרסומיים חדשים.
דיסקונט צירפו לאחרונה לקמפיינים שלהם את הפרזנטורית החדשה רותם סלע שהצליחה לעורר סערה בשוק הפרסום בישראל עם התביעה נגד טורנדו, בבנק הפועלים הודיעו השבוע שעבר על עמוס תמם כפרזנטור קבוע, ולאומי יצאו עם גל תורן בקמפיין שרץ כבר מספר שבועות. כל אלו מנסים להיאבק על הלקוחות בזמן שהבנק הדיגיטלי מאיים על הבנקים המסורתיים. בנק מזרחי טפחות, שכבר שנים עם הפרזנטור דביר בנדק יוצא כעת בקמפיין שמכיל רמזים מובהקים למתחרים.
הקמפיין ממשיך את תפיסת השירות שמזרחי-טפחות מנסה לשים במרכז המהלכים שלה, שבמרכזה בנקאי אנושי בסניף, ומסביבה מעטפת טכנולוגית של ערוצים דיגיטליים מתקדמים, שהלקוח יכול לעשות בהם שימוש מתי שירצה, בקלות ובזמינות גבוהה, ועדיין, להסתייע בבנקאי האישי שלו בכל נקודת זמן. בשונה מבנקים אחרים, מזרחי-טפחות לא סגר סניפים, לא הקטין את מצבת כוח האדם וממשיך לראות בבנקאות האנושית, את המוטיב המרכזי במערכת היחסים עם הלקוח.
עוד ב-
בתחילת הקמפיין שמלווה בשיר "הבלדה על חדווה ושלומיק", דביר בנדק פרזנטור הבנק אומר: "תראו אותם, התעוררו, פתאום הם מחייכים ללקוחות, רוצים אותם יותר, מבטיחים שהפעם יהיה להם נוח", ומיד מגיחים שלושה אנשים המופעלים כמעין בובה על חוט על ידי דמויות צבעוניות (אדום, ירוק וכחול), כשהם מתלוננים כי הבנקים השונים השאירו אותם לבד, ללא מענה אנושי. אמירתו של דביר: "בייחוד עכשיו הגיע הזמן לחתוך ולעבור לבנק שהתקדם אבל נשאר בן אדם", חותמת את סרט הקמפיין.
תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי טפחות: "עם כל הכבוד להצהרות פרסומיות, לא די בהן כדי לשנות מציאות של פגיעה בשירות האישי לאורך שנים. אנחנו, במזרחי-טפחות, ממשיכים לדבוק בתפיסה שהטכנולוגיה יכולה בהחלט לסייע ולשפר את השירות האישי והאנושי, אבל בשום אופן לא להחליף אותו. לשמחתנו, לקוחות הבנק מעריכים את הגישה הזו שלנו ולא במקרה מוביל בנק מזרחי טפחות, זו השנה הרביעית ברציפות, את מדד טיב הטיפול בלקוחות הבנקים בישראל".
תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק בבנק מזרחי טפחות: "עם כל הכבוד להצהרות פרסומיות, לא די בהן כדי לשנות מציאות של פגיעה בשירות האישי לאורך שנים. אנחנו, במזרחי-טפחות, ממשיכים לדבוק בתפיסה שהטכנולוגיה יכולה בהחלט לסייע ולשפר את השירות האישי והאנושי, אבל בשום אופן לא להחליף אותו. לשמחתנו, לקוחות הבנק מעריכים את הגישה הזו שלנו ולא במקרה מוביל בנק מזרחי טפחות, זו השנה הרביעית ברציפות, את מדד טיב הטיפול בלקוחות הבנקים בישראל".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.בנק הפועלים ניצל הלומי קרב בניקוי כספומטים במשך 12 שניםנעמה קונפי 02/2022/16הגב לתגובה זו1 0הכל קיים בפייסבוק : https://www.facebook.com/Halomykrav/סגור
-
3.פרסומת טובהדורית 02/2022/14הגב לתגובה זו0 0אהבתי את המסר, ממחיש בצורה די מורבידית כמה אנחנו חייבים לקחת אחריות על עצמנו ועל איך שאנחנו מתנהלים כלכלית מול הבנק, וכמה חשוב שיש בנאדם לתקשר איתו בצד השני ולא להיות מובלים באופן אוטומטי ע''י איזשהו אלגוריתםסגור
-
2.לקוחה מרוצהשרון 02/2022/13הגב לתגובה זו0 0בתור לקוחה שלכם כבר שנים,אני יכולה להגיד שהשירות שלכם מעולה, יחס אדיב, אישי ומאוד אנושי. תמשיכו כך.סגור
-
1.אוהבת את הפרסומות של מזרחי טפחותהילהקונ 02/2022/13הגב לתגובה זו0 0דביר מקסים והפרסומות מלאות בהומור ומעבירות את המסר מהמם!סגור