שיווק ופרסום
איש השיווק של החודש: גל מרגלית והמהלך החדש בויקטורי
רשת ויקטורי לקראת מהפך: הקמת סניפים חדשים, השקת תת-רשת עם סניפי בוטיק, ולשם כך היה צורך ברענון רציני בשיווק המותג ולראשונה בתולדותיה, גייסה הרשת פרזנטורים ויצאה בקמפיין וסלוגן חדש. מי שאחראי על ההצלחה השיווקית הוא מנהל השיווק של הרשת, גל מרגלית. איש השיווק של חודש ינואר 2022
רשת ויקטורי יצאה החודש בקמפיין חדש שחורך את מסכי הטלוויזיה, הדיגיטל, הרדיו ושלטי החוצות. לראשונה מאז שהוקמה - 26 שנה - מגייסת ויקטורי פרזנטורים שיובילו את המהלכים השיווקים. ולא סתם פרזנטורים: משפחת אסייג לדורותיה: הסטנדאפיסט שלום אסייג (52) בנו דניאל (28) והנכד אושר (11).
הקמפיין של משרד הפרסום מנצ' מוערך בהשקעה של עשרה מיליון שקל, ויחזור לסלוגן המקורי של הרשת "אין על ויקטורי". אבל הפעם גם עם סלוגן חדש: "האבא של המשתלם".
שלום ודניאל אסייג בצילומים. באדיבות המצלם
ברשת ויקטורי החליטו ללכת על קו המייצג את ישראל העממית והמשפחתית הגדולה, והליהוק של משפחת אסייג מייצגת נאמנה את ההזדהות עם הקו. בקמפיין הלכו על משחקי מילים וחרוזים סביב "האבא", והתוצאה: פרסומת קלילה, משעשעת, שמעבירה את מסרי הקמפיין בדרך פשוטה וקולעת.
על המהלך המחודש וריענון המותג מחדש אמון סמנכ"ל השיווק של הרשת, גל מרגלית, והוא איש השיווק של חודש ינואר של ice.
מי אתה גל מרגלית?
גל, בן 32 , גדלתי בנס ציונה ובשנים האחרונות מתגורר בתל אביב. מנהל השיווק של רשת הקמעונאות ויקטורי. לתפקיד הגעתי במטרה להקים לראשונה מערך שיווק לרשת.
מה הוביל אותך לעולם השיווק?
את דרכי המהותית בעולם השיווק התחלתי עוד בגיל 24. עם המון אומץ ותעוזה הקמתי את משרד הפרסום Ripple שימשתי כמנכ״ל ובעלים משותף. עסקנו בניהול מערכי שיווק של מגוון לקוחות רחב ביניהם בתי מלון בארץ ובעולם, רשתות אופנה, אתרי סחר, אפליקציות, עמותות, מותגי אלכוהול ועוד.
מה גרם לויקטורי להחליט דווקא עכשיו על ליהוק פרזנטור?
הרשת שלנו גדלה ומתפתחת בקצב מסחרר. בנוסף ל-59 סניפינו ואתר אונליין חדש אותו נשיק בימים אלו, בחציון הראשון של השנה אנו מתוכננים להקים עוד 5 סניפים ותת רשת חדשה שתקרא "ויקטורי סיטי" אשר תחל את פעילותה עם 10 סניפי בוטיק שמוקמו בנקודות אסטרטגיות במרכז תל אביב, תת הרשת החדשה תביא עמה בשורה אמיתית לתושבי העיר "היקרה בעולם" ותציע סל משתלם באמת.
לצד ההתפתחות המהירה מגיעה ההבנה לשדר ולחשוב "בגדול" , גיוס פרזנטור הוא צעד מתבקש להשלמת המהלך.
מה עומד מאחורי הבחירה במשפחת אסייג ספציפית?
רשת ויקטורי ואייל רביד העומד בראשה מביא עמו סט ערכים המושרשים במותג. מדובר ברשת משפחתית וחמה אשר חרטה על דגלה צרכנות הוגנת. טובת הלקוח אצלנו היא נדבך מרכזי ומשפחת אסייג מעבירים בדיוק את אותה אותנטיות ומשפחתיות התואמים לערכים שאנו רוצים לשדר.
רשתות מזון צריכות את כל ה'בלאגן' הזה של קמפיין ופרזנטור? לא מספיק להיות אטרקטיבי ולהצליח? בין הרשתות המצליחות אפשר למצוא את רמי לוי ואושר עד שכמעט ולא מפרסמים, בטח לא ברמת הפקה כזו.
לדעתי בשנת 2022 חוקי המשחק חייבים להשתנות. מרדף אחר פרסום מחירים ומבצעים אינו יוצר בידול, נאמנות או העדפה ולעיתים אף מבלבל, החוכמה היא לצאת מהלופ, לחשוב בגדול ולרוץ עם אסטרטגיה ארוכת טווח המניבה הצעת ערך משתלמת.
בויקטורי יצקנו תוכן מגוון לאורך ימות השבוע המאפשר ללקוח לבחור את יום הקניה המשתלם ביותר עבורו בעזרת מבצעים ייחודיים לכל יום - ימי שני שלנו בקונספט "Meatless Monday" מציעים מגוון מוצרים לקהל הצמחוניים/טבעוניים, בימי שלישי מתקיים "השלישוק" שוק הפירות והירקות, ברביעי וחמישי קרנבל הבשר והדגים ובימי שישי "Orange Friday" החדש שלנו המציע הטבות משמעותיות על מוצרים משתנים. בעזרת התוכן אנו מחנכים את הצרכנים לבחור את יום הקניה המשתלם ביותר עבורם, יוצרים בידול אמיתי ואף מעודדים לצרכנות נבונה יותר.
מהו מנהל שיווק טוב ומקצועי בעיניך?
כזה שמסתכל על הקטגוריה ממבט על – אם אפשר מהחלל ובהמון רגישות מרכיב את הפאזל קצת אחרת. הוא חייב לדעת להנמיך רעשים ולהבחין רק בנקודות שיצרו את החיבור הפשוט והברור ביותר עבור המותג שלו.
איזה טיפ היית נותן למנהל שיווק בתחילת דרכו?
עוד ב-
מנהלי שיווק בתחילת דרכם נתקלים במהלך שגרת היום יום העמוסה בעשרות הצעות רלוונטיות יותר ופחות, הבחירות שלהם במהלכים מתאימים עבורם עלולות להיות קשות ומבלבלות. שכתבו לעצמכם שורה קצרה המתארת בתוכה את סט הערכים שלכם. שאלו בכל פעם מחדש האם המהלך עוזר לי לחזק את המסר, עצרו ובדקו כל הזמן שאתם בכיוון הנכון.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
4.משב רוח רענןשרון 02/2022/15הגב לתגובה זו1 0כל הכבוד לך איש. נראה שאתה באמת מפצח את עולם הקמעונאות בצורה שונה. ממשיכה לעקוב אחריך !!סגור
-
3.פרסומת מלאה ומטופשתאחד שיודע 02/2022/10הגב לתגובה זו0 0לדעתי לא. מעבירה שום מסר ממוקדסגור
-
2.איש השיווק על קמפיין שעלה לפני שבוע? מה הוא השיג?ג'ופרי 02/2022/09הגב לתגובה זו0 1לא ברור על מה הבחור מקבל את הטייטל ההישגי איש השיווק אבל כנראה שגם באייס לא מבינים שבסוף נמדדים בתוצאות. האם הקניות עלו כתוצאה מהקמפיין? מה המיצוב של הרשת? השערה פרועה: עשו כמה סקרים ובדקו שהמודעות הבלתי נעזרת לויקטורי בקאנטים ורצו לקמפיין יקר בטלויזיהסגור
-
הבחור קטף מקום ראשון בקקטוס הזהב שבועיים ברציפות!ירון 02/2022/12הגב לתגובה זו2 0הוא מסביר שם שמדובר מהלך ראשוני של העלאת מודעות. השיג את המטרה בגדול. שאפו לויקטורי!!סגור
-
1.אלוף (ל"ת)עדי 02/2022/08הגב לתגובה זו3 0סגור
-
כבוד. סוף סוף עושים משהו אחר בעולם הקמעונאות (ל"ת)שירה 02/2022/12הגב לתגובה זו3 0סגור
-
בחירה מצוינתאלי 02/2022/15הגב לתגובה זו1 0משפחת אסייג אלופים.סגור