שיווק ופרסום

טיסה לדובאי ופינוקים ללקוחות: זו החברה שפירגנה בענק

לא רק בהייטק: בעלת שוורצקופף פרופשיונל פירגנה ללקוחותיה בהפקת פאר בדובאי, הבעלים טלי יטיב מאמינה: "זוהי תופעה נפוצה גם בסקטורים אחרים, במיוחד בתקופה האחרונה שבה אנחנו עדים לתחרות קשה בין החברות בכל הקשור לגיוס ושימור עובדים ולקוחות"
מערכת ice |  1
הטקס המיוחד ללקוחות שוורקופף (צילום ספיריט הפקות עולם)
חברת הנקל ישראל, בעלת המותג שוורצקופף פרופשיונל המוביל בשוק מעצבי השיער, הוציאה 200 מלקוחותיה להפקה יוקרתית  בדובאי. האורחים נהנו ממלון 5 כוכבים שכולל סוויטות מפנקות, ספא, מסעדות גורמה ועוד.
ההפקה כללה חכירת מטוס לדובאי, סגירת בתי מלון, התאמה והפקה של האטרקציות והפעילויות, סמינר מקצועי של השגרירים הבינלאומיים המובילים של שוורצקופף פרופשיונל, ארוחות גורמה, ואירוע גאלה מפואר ויוקרתי שהתחיל בטיול ג׳יפים, המשיך עם הופעה בלב המדבר של מתופף בינלאומי וצוות נגנים והסתיים במסיבה שנמשכה עד אור הבוקר.
 
החופשה תוכננה בהתאמה אישית והופקה על ידי חברת התיירות הבינלאומית ״ספיריט הפקות עולם״ שמתמחה בטיולי יוקרה והפקות לחברות וארגונים. ספיריט דאגה לכל הפרטים החל מהטיסות, המלונות, הטיולים ועד המיתוג.
"מדובר באחת ההפקות היוקרתיות והיפהפיות שנעשו אי פעם עבור קהל ישראלי בדובאי" אומרת טלי יטיב מנכ"לית ובעלים "ספיריט הפקות עולם". לדבריה, "למרות שאנחנו שומעים בתקשורת רק על חברות הייטק שמוציאות את העובדים לחופשות מפנקות בחו"ל, זוהי תופעה נפוצה גם בסקטורים אחרים, במיוחד בתקופה האחרונה שבה אנחנו עדים לתחרות קשה בין החברות בכל הקשור לגיוס ושימור עובדים ולקוחות"
דבי פסח, מנהלת השיווק של חטיבת beauty care professional מסרה: "כמו בכל שנה, גם הפעם הוצאנו קבוצה גדולה של לקוחות לחו"ל לסמינר לימודי המשולב באטרקציות וחוויות. זו השנה הרביעית שספיריט הפקות עולם מפיקה עבורנו את הנסיעה על כל פרטיה באופן מושלם"
--
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רשויות המס, תתעוררו!!!
    ברכה 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גועל נפש של התנהלות ורשויות המס קונות את חרפת סמינר לימודי. די כבר לתאוות החומר והתענוג הרגעיים. היכן המשמעות?
    סגור