שיווק ופרסום

ענבל רז, עדן דניאל גבאי וטיקטוקרים נוספים בקמפיין חדש

BUYME משיקה את BUYME YNG מתנה ייעודית לצעירים. לקראת ההשקה החברה גייסה נבחרת של טיקטוקרים
מערכת ice | 
ענבל רז (צילום הילה אזולאי)
לקראת חג החנוכה המוכר כחג רווי וגדוש במתנות, מותג המתנות והחוויות BUYME משיק את ,BUYME YNG מתנה ייעודית לצעירים המציע מגוון מתנות לבחירה אשר מותאמות לגילאי העשרה בתחומים כגון: אופנה, לייף סטייל, גאדג'טים, קולינריה ועוד.
לקראת השקת BUYME YNG, מחלקת דאטה ואנליזה של החברה ערכה מחקר בקרב מאות בני נוער על מנת לבדוק מהן המתנות המוענקות לצעירים, מי הם מעניקי המתנות ואיזו מתנה יעדיפו בני הנוער לקבל. מהמחקר עולה כי שווי מתנה ממוצעת המוענקת לבני הנוער עומד על 263 שקלים. עוד נמצא כי מעניקי המתנות לשכבת גילאי העשרה מורכבת בעיקר (80%) מקרובי משפחה וכי האירועים המרכזיים בהם בני נוער מתפנקים במתנות הינם בימי הולדת ובחגיגות בר ובת המצווה. בנוסף, במסגרת משתתפי המחקר בני נוער העידו כי ישמחו לממש את המתנה על מסע שופינג מפנק, מוצרי קוסמטיקה, נעליים ואטרקציות חווייתיות.

כמהלך תומך להשקת BUYME YNG, החברה יוצאת בקמפיין נרחב ברשת החברתית טיקטוק לה גויסו עשרה מכוכבי הטיקטוק הגדולים בישראל. סרטוני הטיקטוק אשר צולמו כ"ולוג", מגלמים את הכוכבים מתעדים את עצמם החל מרגע תכנון המתנה המוענקת לחברים/בן משפחה ועד למימושה בצורה חווייתית ומהנה, כי כשהמתנות כל כך שוות – לא צריך סיבה מיוחדת כדי להעניק אותן. בקמפיין אשר צפוי לעלות לאורך תקופה של כ-שבועיים במהלך חודש דצמבר, משתתפים עדן דניאל גבאי, ענבל רז, אורי נוביק, מרים סגל, רועי ועידן, מיכל בן דוד, אור זוטי, יוחנן טווינה, אבי אבישג ודילן דרור אשר להם במצטבר כ- 8 מיליון עוקבים ברשת החברתית.
דרור בלומנטל, סמנכ"ל אי קומרס BUYME אמר: "במסגרת מחקר שערכה BUYME במשך כ – שלושה חודשים ולאחר היכרות קרובה עם הקהל הצעיר, הצלחנו למפות את מגוון החוויות והמתנות שבני הנוער הישראליים ירצו ויעדיפו לקבל. בתזמון מדויק לקראת חג החנוכה ואיתו "דמי החנוכה" המסורתיים, אנו שמחים להשיק את BUYME YNG, מתנה מותאמת אישית עבור דור ה - Z, איתה יוכלו להתפנק ולהנות משלל החוויות והמתנות הטרנדיות ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה