שיווק ופרסום

ביומילק במיתוג חדש: כל הפרטים על וילק

ביומילק הודיעה על מיתוג מחדש שנתיים לאחר הקמתה וכשנה וחצי לאחר ההנפקה שלה בבורסה. כמו כן, החברה מודיעה על גיוס של 20 עובדים שיכפילו את כמות העובדים הקיימת
מערכת ice |  2
הנהלת ביומילק בבורסה (צילום סיון פרג)
חברת הפוד-טק הישראלית, Wilk (שעד לאחרונה פעלה תחת השם Biomilk)  מתרחבת ומגייסת כ-20 עובדים חדשים שיצטרפו לשורות החברה ובכך למעשה מכפילה את כמות העובדים בחברה.
החברה מפתחת תהליך טכנולוגי מתקדם לייצור חלב מתורבת המיוצר בתנאי מעבדה, המופק מתאי חלב ללא חליבה של פרה ו/או כל שאר היונקים. שנתיים חלפו מהקמת החברה שכללו שיתופי פעולה אסטרטגיים, שלבים מתקדמים במחקרים והתקדמות בפיתוחיה, כעת מגייסת החברה עשרות עובדים, בעיקר מתחום המדע והטכנולוגיה.
ל-ice נודע כי החברה שינתה את המיתוג ועל כך סיפרה כי: "השם החדש של החברה עומד בקשר ישיר עם ההתפתחות שלנו והמחויבות לחולל מהפכה בתעשיית החלב עבור האנושות. המטרה שלנו ברורה: אנחנו נמצה את מלוא הפוטנציאל של החלב ועם השם החדש ואסטרטגיית המותג אנחנו מוודאים שהמסר הזה יפרוץ את כל הגבולות. לבסוף, אנחנו מאמינים מאוד בטובת הכלל. זה לא אני, זה אנחנו, וככאלה אנחנו מתפתחים מ- Milk ל- Wilk".
לדברי החברה, המשמעות של השם החדש מדבר על ההתפתחות של החברה: "ווילק מייצגת את האבולוציה של החברה שלנו. חלב הוא תוצר של אבולוציה שלא ניתן להחליף או לשכפל ובאמצעות הטכנולוגיה שלנו, נוכל לייצר חלב אמיתי באופן עצמאי. השם החדש, וילק, מייצג את האבולוציה הזו של החברה שלנו, אך גם את המהפכה באופן שבו חלב יופק על מנת להבטיח את האספקה הדרושה לשנים הבאות. וילק רואה בחברה בכללותה; זה לא רק ייצור חלב או צריכה, זה על איך אנחנו כחלק אינטגרלי של החברה יכולים לשתף פעולה עם התעשייה בשביל לעשות משהו טוב, הרבה מעבר לדמיון".
בחברה טוענים כי המיתוג החדש יוביל כולל בתוכו אסטרטגיה חדשה: "השם החדש מביא עמו מטרה חזקה לחברה, שהיא למעשה כוכב הצפון שלנו. ערכי הליבה והאסטרטגיה העסקית שלנו נמצאים בקנה אחד עם מה שאנחנו עושים, רק שעכשיו אנחנו עושים את זה עם הרבה יותר חוזק וכוח. אנחנו מאמינים בכוחן של קהילות ושיתופי פעולה חזקים, כדי להביא את הבשורה שלנו לכמה שיותר אנשים".
לבסוף סיכמו כי המהלך מכוון לשיתופי פעולה חדשים והשקעות חדשות שבדרך: "המטרה שלנו היא להמשיך ולגדול ולמצוא את השותפים הנכונים ביותר עבורנו ויחד להציע חלב אמיתי לכמה שיותר אנשים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מהפכה עולמית
    עיניים גדולות 12/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במידה ויוציאו מוצר מדובר בדרמה גדולה
    סגור
  • 1.
    בהצלחה
    דן דן 11/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חזון מטורף.. ללא ספק שינוי עולמי במידה והניסויים יעלו טוב...
    סגור