שיווק ופרסום
הסופגניות של רולדין בקמפיין מטורף עם מעצב "הזמר במסכה"
חנוכה במרחק של שבוע וחצי והסופגניות של רולדין חוזרות בקמפיין ייחודי בשיתוף פעולה עם מעצב התחפושות של הזמר במסכה והאמן הבינלאומי מאור צבר, בהפקה בשווי של 1.5 מיליון שקל
רולדין עולים לאוויר בקמפיין חדש להשקת קולקציית 2021 של הסופגניות הכי מפורסמות בחנוכה, בשיתוף פעולה יצירתי במיוחד עם האמן הבינלאומי מאור צבר. את הקמפיין יצר משרד הפרסום NEW בבעלותו של צור גולן וזהו המשך ישיר של שפת הקמפיינים האופנתיים של המותג שהחלו לפני שש שנים.
השנה נוצרה קולקציית מטריות אמנותיות בהשראת הסופגניות ולצורך עיצוב וייצור המטריות גויסו מאור צבר וסטודיו MUSTACHE של הבובנאי אורגד אדרי. לצבר הידוע כיוצר כובעים וכמי שעיצב לנטע ברזילאי את השמלה לגמר האירוויזיון יש רזומה מרשים ולא מעט פרסים בהם זכה במהלך קריירה בת 15 שנה, בין היתר על עיצוביו בתיאטרון ומחול. אורגד ידוע כמי שבונה את התחפושות והמסכות לזמר במסכה.
קולקציית הסופגניות החדשה מיוצרת כולה בעבודת יד. הקמפיין הייחודי יעלה בטלוויזיה, שילוט חוצות, פרסום בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובסניפי רולדין ברחבי הארץ.
מאור צבר, קובי חקק ונועה בכר אהרוני. צילום: אבי לוי
נועה בכר אהרוני, מנכ”לית רולדין אמרה כי "מדי שנה אנו ברולדין חושבים איך להביא את הדבר הבא לקהל לקוחותינו. הקמפיין החדש והמטריות שעיצב מאור הן יצירת אמנות בדיוק כמו כל הסופגניות של רולדין לכל אורך השנים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.קמפיין טרחני היה להםאניה 11/2021/23הגב לתגובה זו0 0אי אפשר עם האופרה הזו של הקפיין שלהם... בסהכ סופגניות שירגיעוסגור