שיווק ופרסום

ארץ נהדרת? אייל קיציס מקבל ג'וב חדש

כוכב תכנית הסאטירה יוביל קמפיין יחד עם סולן להקת הג'ירפות גלעד כהנא לכלל ביטוח, שכרם מוערך במאות אלפי שקלים, מה יכלול הקמפיין? התשובה בפנים
כפיר אדר | 
גלעד כהנא ואייל קיציס (צילום ליאור נורדמן)
כלל ביטוח ופיננסים יצאה בקמפיין חדש לביטוח הרכב כלל BEHAVE בכיכובם של מנחה ארץ נהדרת איל קיציס, הפרזנטור של החברה וגלעד כהנא, סולן להקת ג'ירפות עם הלהיט המוכר שלהם - "וואו".
בפרסומת החדשה של כלל ביטוח ופיננסים, איל קיציס וגלעד כהנא מקדמים יחד את כלל BEHAVE  מסלול חדש בביטוח המקיף לרכב - המעניק ללקוחות הנחה משמעותית של עד עשרות אחוזים עבור התנהגות נהיגה אחראית וזהירה. כלל BEHAVE מאפשר להשפיע על גובה תשלום הפרמיה החודשית בביטוח המקיף לרכב באמצעות ניטור של איכות הנהיגה והיקף הנסועה.

נתוני הנהיגה, הפוליסה והחשבון החודשי משוקפים באמצעות אפליקציה חדשנית בתוך אפליקציית "הלחצן של כלל" המודדת בסיום כל חודש את ציון הנהיגה המשוקלל לרכב של כל הנהגים הנקובים בפוליסה ואת כמות הנסועה המצטברת, ובהתאם לכך, מחשבת את ההנחה החודשית בביטוח המקיף לרכב, המעניקה חיסכון משמעותי של עד עשרות אחוזים. 
בקמפיין הטלוויזיוני החדש שיעלה הערב, גלעד כהנא הנהג הזהיר נפגש עם קיציס ברחוב, כשהוא בדיוק מקבל את מחיר הביטוח שצריך לשלם. השניים נוסעים יחד וקיציס מופתע שנהג כל כך זהיר כמו כהנא, משלם כל כך הרבה - איזה אבסורד! וממליץ לו לעבור לחברת כלל שמתגמלת על נהיגה זהירה. הפרסומת רצופה בקטעי הומור שנונים ומשעשעים במהלך נסיעתם יחד, כשהסיסמא שמלווה אותו  "וואו איזה אבסורד, נהג כל כך טוב משלם כל כך הרבה", ומבוססת על הלהיט הראשון של ג'ירפות – "וואו". 
גלי שבד, משנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ואסטרטגיה בכלל ביטוח ופיננסים, מסרה: "אנו משיקים היום את כלל BEHAVE, מסלול ייחודי בתחום ביטוח הרכב לעידוד נהיגה זהירה ואחראית, בשילוב מחיר מנצח. זוהי הצעה אשר נותנת ערך אמיתי לנהגים ומבוססת על חדשנות יוצאת דופן. אני גאה לומר, כי תפיסת המותג "כלל ביטוח ופיננסים" ממשיכה להתחזק באופן ניכר, ואין לי ספק כי היצע המוצרים והשירותים המתקדמים של כלל, בשילוב השפה התקשורתית החדשה שתומכת בהם, משיאים תוצאות לחברה".
קמפיין הפרסום, שהופק ע"י אדלר חומסקי, יעלה הערב, בפריסה ארצית במגוון פלטפורמות בו זמנית - טלוויזיה, דיגיטל, שילוט חוצות ועוד, ההשקעה בו מוערכת במיליוני שקלים כאשר שכרם של השניים מוערך במאות אלפי שקלים
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה