שיווק ופרסום

כוכב אמריקן פאי בקמפיין לנייס הישראלית

נייס הישראלית מצרפת כוכב הוליוודי נוסף לקמפיין בינלאומי והפעם מדובר ביוג'ין לוי, זוכה פרס האמי וכוכב הסדרה שיטס קריק וכוכב סרטי הקאלט "אמריקן פאי"
מערכת ice | 
ברק עילם ויוג'ין לוי (צילום לייסי טרל)
נייס מכריזה היום (שלישי) על הקמפיין הגלובלי החדש של החברה, בהשתתפות זוכה פרס האמי, היוצר המשותף וכוכב של הסדרה הקומית המצליחה שיט'ס קריק (Schitt's Creek) וסדרת סרטי הקאלט אמריקן פאי, יוג'ין לוי.
הקמפיין מקדם את CXone NICE- פלטפורמת הענן ליצירת הדור הבא של חווית לקוח,  costumer experience-CX, תחת הרעיון המוביל: "כשזה מגיע לחווית לקוח - כמעט זה לא מספיק טוב", אותו מדגים לוי באמצעות סדרה של סרטונים ופרסומות הומוריסטיות.
CXone מאפשרת לארגונים בכל הגדלים לבצע טרנספורמציה דיגיטלית ליצירת חווית לקוח מיטבית, אמינה, גמישה ומאובטחת. פלטפורמת הענן של נייס מעניקה לארגונים את היכולת לבצע קפיצת מדרגה טכנולוגית בכל הנוגע לקשר שלהם עם הלקוחות והיא משנה את הדרך שבה לקוחות מתקשרים עם ארגונים בכל זמן, בכל מקום ומכל מקום.
"צרכנים מצפים היום לחוויה שהיא לא פחות ממושלמת, והמטרה שלנו היא לתת השראה לארגונים כך שיוכלו לראות את התמונה המלאה ולוודא שהם בוחרים בפלטפורמת ענן דיגיטלית חכמה המאפשרת להם לספק חוויה המותאמת לצרכנים הדיגיטליים המתקדמים שכולנו הפכנו להיות. ההומור של יוג'ין, התזמון הקומי והביצוע המושלם היו בדיוק מה שחיפשנו על מנת להעביר את המסר שלנו, ואנחנו נרגשים על שיתוף הפעולה עם טאלנט מוכשר כל כך", אמר ברק עילם, מנכ"ל נייס. "יוג'ין מציג את התוצאה המתסכלת, לעתים קרובות, של שימוש בכלים הלא נכונים, או כאלה שהם רק 'כמעט טובים', בצורה מהנה ומרתקת שלדעתנו תפנה את תשומת הלב לחשיבות הבחירה בפלטפורמת חווית לקוח נכונה וכן תעודד עסקים להתמקד ביצירת חוויות לקוח יוצאות דופן".
"היה תענוג לעבוד עם הצוות של נייס על הקמפיין וללמוד כיצד CXone יכולה לסייע לארגונים לספק את הדור הבא של חווית הלקוח לצרכנים שלהם", אמר לוי. "אני מקווה שקצת הומור יכול להדגיש את הדרכים שבהן 'כמעט' אינו מספיק טוב בכל הנוגע לשירות שמגיע לצרכנים"
"הציפיות של הלקוחות של היום הן לתקשר עם ארגונים באופן מהיר, קל ואינטואיטיבי, ממש כמו שמתקשרים עם חברים ומשפחה." אמר עילם "המטרה שלנו בקמפיין הזה היא להציג כיצד CXone יוצרת חוויה מהדור הבא ולהדגיש כיצד עסקים צריכים לתקשר עם הלקוחות שלהם בכל נקודות המגע עימם".
נייס משתפת פעולה לאורך שנים עם דמויות מוכרות במסגרת קמפיינים ואירועים של החברה. את כנס הלקוחות השנתי שלה Interactions, שהתקיים לפני מספר חודשים, הנחה ג'יימס קורדן הקומיקאי הידוע מהתוכנית הטלוויזיה לייט לייט שואו ברשת CBS והשתתף בו שחקן הפוטבול האגדי, טום בריידי, השחקן המעוטר ביותר בתולדות ה-NFL. בשנים קודמות אירחה נייס את השחקן האמריקאי מת'יו מקונוהי, כוהנת הלייף סטייל מרת'ה סטיוארט, השחקן והיזם אשטון קוצ'ר והשף גורדון רמזי, שאף כיכב בקמפיין קודם של החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה