שיווק ופרסום
תן ביס אוספת שליחים חדשים במשאית במסגרת קמפיין גיוס
חברת משלוחי המסעדות תן ביס יצאה אתמול בקמפיין גיוס משלוחים ייחודי במסגרתו משאית גיוס ממותגת מסתובבת ברחבי תל אביב כשעל גביה כיבוד ונציגי הסברה
חברת השליחים של תן ביס החלה אתמול (רביעי) בקמפיין גיוס שליחים מסיבי לאזור תל אביב באמצעות משאית גיוס ממותגת שמסתובבת במרכז תל אביב. המשאית כוללת חדר התרעננות לשליחים עם שתיה וכיבוד קל, ומגייסות מטעם החברה שיסבירו למתעניינים על תנאי העבודה ודיילות מכירה. בחברה ציינו כי מצפים למאות שליחים וסקרנים נוספים שיפקדו את המשאית.
"אנחנו ממשיכים להגדיל את מספר השליחים שלנו במטרה לעמוד בביקושים העצומים שרק הולכים וגדלים". אמרה מנכ"לית תן ביס, נורית שקד. "אנחנו מקווים שבעזרת קמפיין הגיוס הנוכחי נוכל לקלוט שליחים חדשים ומלאי מוטיבציה ובכך לשפר את זמני ההגעה ללקוחות ולתת שירות טוב ומהיר בכל אחת ואחד מ-50 הערים והיישוביים בהן פועלת תן ביס בישראל".
משאית הגיוס של תן ביס. צילום: יח"צ
תן ביס מציעה בין היתר שירות משלוחים ממגוון רחב של מסעדות בכל רחבי הארץ. החברה נוסדה בשנת 2000 והפכה לחברה מובילה במתן פתרונות לעסקים באמצעות סבסוד ארוחות לעובדיהם, דבר שהפך אותה לסמל סטטוס עבור העובדים בתעשיית ההייטק. בנוסף למגזר העסקי, האפליקציה והאתר של תן ביס זמינים גם לקהל הרחב עם שירות המאפשר לכל אחד להזמין משלוחים הביתה וליהנות מהטבות. בשנת 2018 נרכשה תן ביס על ידי Just Eat Takeaway.com ההולנדית, אשר הפכה לאחרונה לחברת האונליין למשלוחי האוכל הגדולה בעולם המערבי לאחר מיזוגה עם Just-Eat הבריטית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה