שיווק ופרסום

רשת תכשיטי צבאן בקמפיין לט"ו באב בהשקעה של 500 אלף שקל

רשת תכשיטי צבאן יצאה בקמפיין חדש "חודש האהבה" לרגל יום אהבה ט"ו באב בהשקעה של 500 אלף שקל וכולל פרסום בדיגיטל, פרסום מקומי ורשתות החברתיות. מנכ"לית הרשת: קמפיין יעודי להשיק קולקציית קפסולה, על מנת ליצור בולטות ובידול"
מערכת ice | 
קמפיין טו באב (צילום יחצ)
רשת תכשיטי צבאן יוצאת השבוע בקמפיין  "חודש אהבה", לרגל חגיגות ט"ו באב. הקמפיין נערך ע"י משרד הפרסום שמעוני פילקפינקלשטיין, בהשקעה של 500 אלף שקל, והוא  כולל פרסום בדיגיטל, פרסום מקומי בסניפים ופעילות רחבה ברשתות החברתיות.
במסגרת הקמפיין משיקה רשת 'צבאן', קולקציית תכשיטים חדשה המשלבת סמלי אהבה.  פריטי הקולקציה החדשה של רשת צבאן עוצבו בהשראת ט"ו באב, הם עשויים  מזהב לבן, זהב אדום או צהוב ומשלבים אלמנטים כמו:  לבבות, פנינים, יהלומים ופרחים.בין המוצרים: תליון לב זהב,  שרשת ותליון לב משובץ בזרקונים, שרשרת עם תליון טיפה,  עגילי זהב עם פנינה ויהלומים, ועוד מבחר עיצובים במגוון מחירים.
אודליה קפלינסקי-אורבך מנכ"ל רשת תכשיטי צבאן אמרה: "כידוע  ט"ו באב, הוא חג משמעותי ועיתוי מצוין לרשתות התכשיטים בישראל. החלטנו השנה במסגרת קמפיין יעודי להשיק קולקציית קפסולה שתשווק  במחירים חסרי תקדים, על מנת ליצור בולטות ובידול. הקמפיין מתמקד בערוצי האון ליין  תוך דגש על מגוון, מחיר וחווית קנייה מפנקת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה