שיווק ופרסום
דרך שידורי משחקי היורו 2020: אפלייד מטיריאלס מגייסת 250 עובדים
חברת הטכנולוגיה צפויה לצמוח השנה בכ-50% ויצאה בקמפיין רחב לגיוס 250 עובדים דרך השידורים החיים של משחקי יורו 2020
חברת אפלייד מטיריאלס ישראל, מחברות ההייטק הבינלאומיות הגדולות והוותיקות בארץ, עולה בקמפיין גיוס עובדים בין היתר דרך תשדירים קצרים שישולבו במסגרת המשחקים הסופיים והמכריעים של טורניר היורו 2020 שמשודרים בספורט 1 וברשת 13.
אפלייד מטיריאלס ישראל, המנוהלת על ידי עופר גרינברגר, מפתחת ומייצרת מערכות מתקדמות המאפשרות ללקוחות החברה מרחבי העולם לייצר שבבים באופן חכם ומהיר במגוון תחומים כמו רפואה, אוטוטק, ערים חכמות, מחשוב עתיר ביצועים ו-5G. בימים אלו החברה, בה מועסקים כיום כ- 1800 עובדים, מגייסת עוד כ- 250 עובדים חדשים למגוון תפקידי הנדסה, תוכנה, ייצור, שיווק, רכש ניהול ועוד.
בקמפיין החדש שמשולב כאמור בשידור השלבים המכריעים של יורו 2020 ברשת 13 וספורט 1, מציגה החברה את המשמעות של העשייה הטכנולוגית שלה, תחת הסיסמא "אימפקט גדול מתחיל בפרטים הקטנים". הקמפיין ישולב עם הסלוגן בתשדיר ייעודי עבור הצופים חובבי הכדורגל בו מהלך של שער המורץ במהירות לאחור מלווה במשפט "גם שער גדול מתחיל בפס קטן". לקמפיין היורו נוכחות גם בדיגיטל ובמדיה החברתית והוא מבוצע באמצעות משרד הפרסום מקאן-טק.
מור שושן, מנהל אסטרטגיה שיווקית באפלייד מטיריאלס ישראל מסר: "בחרנו לעלות בקמפיין טלוויזיוני ממוקד שיפגוש את הצופים במקום של ריגוש וכיף וגם יתחבר למסר שאנחנו רוצים להעביר – שלכל מסירה במגרש ולכל פעולה הכי קטנה של כל אחד מהעובדים שלנו, יכול להיות אימפקט גדול. כי גם שער מנצח מתחיל מפס קטן. כחברה גלובלית, שיש לה פעילות עסקית עצמאית בישראל, רצינו להדגיש את היכולת של כל עובד ועובדת לייצר השפעה אמיתית. בראיונות עם מועמדים אנחנו מבינים שעובדים היום רוצים להשפיע ולהיות חלק אמיתי מעשייה גלובלית בתעשיות שמחוללות את המהפכות הטכנולוגיות"
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה